Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kommer inte kunna sova såg en läskig bild sobsobsob.
Nejmen hej alla. 23 aug, 2012 23:22 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kommer inte kunna sova såg en läskig bild sobsobsob. Nejmen hej alla. Hej zmey Water u doin ![]()
23 aug, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Kommer inte kunna sova såg en läskig bild sobsobsob. Nejmen hej alla. Hej zmey Water u doin Tänker ut hur jag ska mörda människan som la ut världens läskigaste bild på facebook och därför förstörde mitt liv. Problemet är att jag stängde ner fb för att bilden var läskig, och jag vågar inte gå tillbaka och kolla för tja... Bilden var läskig. Du då? 23 aug, 2012 23:26 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Kommer inte kunna sova såg en läskig bild sobsobsob. Nejmen hej alla. Hej zmey Water u doin Tänker ut hur jag ska mörda människan som la ut världens läskigaste bild på facebook och därför förstörde mitt liv. Problemet är att jag stängde ner fb för att bilden var läskig, och jag vågar inte gå tillbaka och kolla för tja... Bilden var läskig. Du då? Creepy :c Planerar stuff, lyssnar på Britney och hänger på twitter. ![]()
23 aug, 2012 23:33 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Inatt innan jag sover kommer Leatherface förmodligen få en kompis i mina tankar; SLENDERMAN!
23 aug, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Kommer inte kunna sova såg en läskig bild sobsobsob. Nejmen hej alla. Hej zmey Water u doin Sött. Vill sova fast ändå inte och jag vet inte ugh varför är lim så dyrt? Tänker ut hur jag ska mörda människan som la ut världens läskigaste bild på facebook och därför förstörde mitt liv. Problemet är att jag stängde ner fb för att bilden var läskig, och jag vågar inte gå tillbaka och kolla för tja... Bilden var läskig. Du då? Creepy :c Planerar stuff, lyssnar på Britney och hänger på twitter. 23 aug, 2012 23:37 |
|
themarauder
Lärare |
Godkväll vänner =D Jag är beroende av VD och jag tänker inte längre ljuga.
Kram!! =) - just like themarauder 23 aug, 2012 23:39 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Mugglis känns VÄLDIGT dött nu, och klockan är precis tolv o.O Det är väl för att alla har börjat skolan, I guess (Nähä, säger du det?)
24 aug, 2012 00:00 |
|
LovisaPotter
Elev |
Heeeej, vad görs??
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 24 aug, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2012 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen