@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag dööör
8 jan, 2012 22:26 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 22:27 |
|
IamAK
Elev |
det känns som att jag är inne väldigt mycket på mugglis men skriver inlägg ganska sällan... läser mest andras diskussioner xD
8 jan, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
^Jag skriver så det ryker
8 jan, 2012 22:30 |
|
SweetSweet
Elev |
Skrivet av IamAK: det känns som att jag är inne väldigt mycket på mugglis men skriver inlägg ganska sällan... läser mest andras diskussioner xD HAHA! XD Det gör jag med! If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 8 jan, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Jag ska gå och sova tidigt idag D:
8 jan, 2012 22:32 |
|
si_tonks
Elev |
8 jan, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
8 jan, 2012 22:34 |
|
SweetSweet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jas ska till skolan imorgon D: och vi uppsalabor börjar på onsdag Jag börjar egentligen imorgon, men då är det studiedag! ^^ Så vi börjar på tisdag. If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 8 jan, 2012 22:36 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen