Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilka här dansar Disco? Jag när det finns. Det är ju skit kul, jag kan inte dansa, men man behöver inte kunna dansa! xD ![]()
23 aug, 2012 20:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Hellu people ^^ Vad händeR?
23 aug, 2012 20:01 |
|
MissWentz
Elev |
23 aug, 2012 20:02 |
|
LovisaPotter
Elev |
Hejjsan! ♥
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 23 aug, 2012 20:08 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilka här dansar Disco? Inte jag, men jag dansar andra danser! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 23 aug, 2012 20:09 |
|
Frivolt
Elev |
Heej!
Jag tittar faktiskt på Robinson..trott eller ej 23 aug, 2012 20:13 |
|
mitchan
Lärare |
23 aug, 2012 20:15 |
|
LovisaPotter
Elev |
Nja jag har nog svårt att köpa en på så kort farsel!!
Måste gå hejd¨å!! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 23 aug, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vilka här dansar Disco? Jag 23 aug, 2012 20:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Soo. Jag är väldigt uttråkad. Uggla nån?
23 aug, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen