Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack!!!
17 sep, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Tack Ida S, det var uppmuntrande att höra detta en tråkig pluggkväll
17 sep, 2012 20:58 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ofta inte? Jag är nästan säker på att vi chattat? :OEh... du måste tagit fel person, för jag har inte skype... Om jag tagit fel så är du iaf awesome ändå Läs min profil för info... 17 sep, 2012 20:58 |
|
Lucy och Rose
Elev |
17 sep, 2012 21:00 |
|
MissFniss
Elev |
17 sep, 2012 21:01 |
|
APELSiiN
Elev |
Ida S - Tack såå mycket! åhåh, blir så glad nu :'
Jag försöker verkligen att vara så aktiv som möjligt här! ![]()
17 sep, 2012 21:05 |
|
saganda
Elev |
Tack fina LiquidLuck!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 17 sep, 2012 21:05 |
|
Viethina
Elev |
Aw men tack finaste du ♥ LiquidLuck
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 17 sep, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Jag vill ge följande personer en liten diggar-er-för-ni-verkar-vara-grymma-människor-som-är-härliga-att-se-i-forumet-tumme upp: hyperion, Afturelding, Miran, Jinx, cirklar & APELSiiN. Tack så jättemycket! Det är så kul att få höra sådant när det känns lite personligt. Jag har inget emot massutskicken där man tackar alla sina vänner, men det kändes speciellt. 17 sep, 2012 21:10 |
|
Twix
Elev |
LiquidLuck
Tack så mycket! :'D 17 sep, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen