@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
I Malmö, Uppsala och Göteborg är det signering av Nyckeln kl 17:00 men i Stockholm 22:00. varföööör? Nu får jag inte gå D':
;;
1 nov, 2013 00:10 |
|
Luna Chang
Elev |
HAPPY NOVEMBER EVERYONE!
Hej 1 nov, 2013 00:11 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 00:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: HAPPY NOVEMBER EVERYONE! .... just det, det är redan november nu .__. I know.. Vars tog 2013 vägen? Hej 1 nov, 2013 00:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: HAPPY NOVEMBER EVERYONE! .... just det, det är redan november nu .__. I know.. Vars tog 2013 vägen? Eller hur? Helt sjukt. 1 nov, 2013 00:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: HAPPY NOVEMBER EVERYONE! .... just det, det är redan november nu .__. I know.. Vars tog 2013 vägen? Eller hur? Helt sjukt. Det känns inte som att jag har gjort något alls i år.. Hej 1 nov, 2013 00:27 |
|
mitchan
Lärare |
OM EN VECKA (fredag, 8 nov) SKA JAG OCH MIN KOMPIS PÅ KONSERT I DANMARK!!!!!!!!!!!!!!
HELT STÖRT. Vi började räkna ner när det var 120 dagar kvar och det känns helt bokstavligt seriöst som NYSS. Alltså. Som en vecka sen eller så?!?!? Fattar inte. ![]()
1 nov, 2013 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: HAPPY NOVEMBER EVERYONE! .... just det, det är redan november nu .__. I know.. Vars tog 2013 vägen? Eller hur? Helt sjukt. Det känns inte som att jag har gjort något alls i år.. Samma här. Det känns som att man inte har hunnit på nåt sätt... o.o 1 nov, 2013 00:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: HAPPY NOVEMBER EVERYONE! .... just det, det är redan november nu .__. I know.. Vars tog 2013 vägen? Eller hur? Helt sjukt. Det känns inte som att jag har gjort något alls i år.. Samma här. Det känns som att man inte har hunnit på nåt sätt... o.o Eller hur? Man har inte hunnit och ändå har man inte gjort något.. Hej 1 nov, 2013 00:28 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen