@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Vad för beslut?Nu precis har jag gjort ett dåligt beslut och har dåligt samvete över det... 31 okt, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Ginny00: Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Får ge honom en mental kram!Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum.. Fellow Emetofob here. Jag känner med dig, när min brorsa blir magsjuk överväger jag att rymma hemmifrån. Försök tänka på något annat så ska du se att det snart är över och för guds skull, sätt igång HÖG MUSIK! Då slipper du höra eländet! Mina föräldrar är skilda så jag flydde till min pappa ganska så direkt, haha. xD Enligt mamma verkar det vara över nu, men hon kan antagligen glömma att jag kommer tillbaka dit i helgen.. Jag skulle inte komma dit på resten av året typ XD Oj vad länge 31 okt, 2013 21:09 |
|
EmahS
Elev |
Kom precis hem till mitt rum efter den här veckans "torsdagscafé" som hade Halloween-tema.
Vi fick gå in i en massa rum på skolan och göra olika saker. jag var med i "Död mans kista" och fick stoppa ner handen i en spann med en svart plastpåse på, med ett hål för handen och hitta föremålet där i. Det var en påsklämma i typ vita bönor haha. Sjukt läskigt. Nästa vecka är det mitt hus som håller i torsdagscaféet. Det kommer bli bäst ♥
31 okt, 2013 21:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Vad för beslut? Nu precis har jag gjort ett dåligt beslut och har dåligt samvete över det... Jo, min pappa har sin 50:års dag i november och mina syskon tänkte överasska honom och komma på besök (han bor i Norge), och eftersom att jag har en stor fobi för att flyga så kan jag inte komma, därför har jag dåligt samvete för att jag beslöt mig för att inte komma med.
31 okt, 2013 21:12 |
|
kanelpumpa
Elev |
31 okt, 2013 21:15 |
|
Ginny00
Elev |
Min hand svider fortfarande.
Vad fasen, ska jag sova med det här? -.- 31 okt, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 21:24 |
|
kanelpumpa
Elev |
31 okt, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kanelpumpa: Skrivet av Borttagen: Oj vad mycket Ja, en hel del alltså Ja, det är sant 31 okt, 2013 21:28 |
|
LauraTree
Elev |
HAHA gud vad bra! XD
31 okt, 2013 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen