@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Archarec
Elev |
Skrivet av LauraTree: Finns det ens några troll kvar jag hittar inga! EDIt: fem sekunder senare hittar jag ett hehe.. När man talar om trollen... Höhöhöhö. ;D
31 okt, 2013 20:47 |
|
Waters
Elev |
Skrivet av stellaa: JAG DRICKER FÖR MYCKET OBOY!!!!!!!!!!!!!!! måste sluta med det seriöst men det är ju så GOTT samma här haha min mage blir konstig av all oboy : (
31 okt, 2013 20:50 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Imorgon ska jag träffa min mamma. Det ska bli mysigt.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 31 okt, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
urgh vill sova vill inte sova kan inte sova
vill duscha orkar inte duscha 31 okt, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Jaa C: Fast de flesta var inte hemma, och de flesta andra gav oss bara frukt :< Men lite godis fick vi =D
31 okt, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
har köpt en jättecool tandborste 8D
31 okt, 2013 20:57 |
|
Obliviate_
Elev |
uff. försöker äta upp resten av tårtan men jag blir bara illamående av sånna
31 okt, 2013 20:58 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Får ge honom en mental kram!Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum.. Fellow Emetofob here. Jag känner med dig, när min brorsa blir magsjuk överväger jag att rymma hemmifrån. Försök tänka på något annat så ska du se att det snart är över och för guds skull, sätt igång HÖG MUSIK! Då slipper du höra eländet! Mina föräldrar är skilda så jag flydde till min pappa ganska så direkt, haha. xD Enligt mamma verkar det vara över nu, men hon kan antagligen glömma att jag kommer tillbaka dit i helgen.. Jag skulle inte komma dit på resten av året typ XD
31 okt, 2013 21:01 |
|
Fellrendión
Elev |
31 okt, 2013 21:03 |
|
stellaa
Elev |
nu lyssnar jag på massa BD-låtar, inte gjort på ett tag :'/ dom är så bäst ♥
och rensat ur mina instagrambilder så nu har jag typ bara 21 st kvar ehe........ feels good right now ![]() 31 okt, 2013 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen