@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frasen "Happy Chanucka, Monica" har suttit i mitt huvud i flera veckor för att vi läser om judendom i skolan xD Hej 31 okt, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Frasen "Happy Chanucka, Monica" har suttit i mitt huvud i flera veckor för att vi läser om judendom i skolan xD Jaa, den låten äger verkligen. 31 okt, 2013 16:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Frasen "Happy Chanucka, Monica" har suttit i mitt huvud i flera veckor för att vi läser om judendom i skolan xD Jaa, den låten äger verkligen. Ja♥ Hej 31 okt, 2013 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha godis.
31 okt, 2013 16:56 |
|
mine
Elev |
31 okt, 2013 16:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Får ge honom en mental kram!Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum.. Fellow Emetofob here. Jag känner med dig, när min brorsa blir magsjuk överväger jag att rymma hemmifrån. Försök tänka på något annat så ska du se att det snart är över och för guds skull, sätt igång HÖG MUSIK! Då slipper du höra eländet! Mina föräldrar är skilda så jag flydde till min pappa ganska så direkt, haha. xD Enligt mamma verkar det vara över nu, men hon kan antagligen glömma att jag kommer tillbaka dit i helgen.. 31 okt, 2013 17:03 |
|
stellaa
Elev |
men asså nu har min pojkvän åkt iväg till en kompis och ska va där till typ lördag kväll, vad ska jag göra resten av dethär helvetes-lovet? ;_;
![]() 31 okt, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: men asså nu har min pojkvän åkt iväg till en kompis och ska va där till typ lördag kväll, vad ska jag göra resten av dethär helvetes-lovet? ;_; .... jag har inte träffat min pojkvän alls under lovet 31 okt, 2013 17:27 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: men asså nu har min pojkvän åkt iväg till en kompis och ska va där till typ lördag kväll, vad ska jag göra resten av dethär helvetes-lovet? ;_; .... jag har inte träffat min pojkvän alls under lovet Åh inte jag heller men vi har skrivit väldigt mycket och nu lär han inte ha lika mycket tid till det på ett tag ![]() 31 okt, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: men asså nu har min pojkvän åkt iväg till en kompis och ska va där till typ lördag kväll, vad ska jag göra resten av dethär helvetes-lovet? ;_; .... jag har inte träffat min pojkvän alls under lovet Åh inte jag heller men vi har skrivit väldigt mycket och nu lär han inte ha lika mycket tid till det på ett tag Jobbigt För mig är det enda sättet att smsa/ringa, men hans mobil är dum och skickar aldrig iväg sms till mig, och ja. Usch. Så jag har inte pratat med honom nu de senaste dagarna, haha... tragiskt 31 okt, 2013 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen