Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
Fint väder, ledig, börjar jobba på måndag... underbar känsla. Ska bli så härligt att tjäna lite pengar (sommarjobb hos kommunen för gymnasielever).
6 jul, 2014 14:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
breath in for 4 seconds
hold your breath for 7 seconds exhale breath for 8 seconds repeat once or twice more. This causes an autonomic nervous system shift from a sympathetic (fight or flight reaction) state to a parasympathetic response. Use this for panic/anxiety attacks, exams, presentations Yeah. Tänkte sätta den här till alla er som behöver det!
7 jul, 2014 17:14 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Känner världens press från alla håll. Känner mig otillräcklig. Jag försöker, men just nu räcker inte det, för jag har verkligen inte orken.
Jag vill bara hem till min lägenhet, ta det lugnt och få slappna av på riktigt. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 7 jul, 2014 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Känner världens press från alla håll. Känner mig otillräcklig. Jag försöker, men just nu räcker inte det, för jag har verkligen inte orken. Jag vill bara hem till min lägenhet, ta det lugnt och få slappna av på riktigt. Då tycker jag att du ska göra det, om du kan. 7 jul, 2014 19:11 |
|
Frivolt
Elev |
Min katt ska steriliseras imorgon! Är ju bra på alla sätt men känns jobbigt ändå, för hennes skull lixom D: Att hon kommer få ha tratt osv så länge, och att hon kommer bli trött och allt det där vad de nu kan bli!
Min stackars lilla älskling 7 jul, 2014 19:16 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Känner världens press från alla håll. Känner mig otillräcklig. Jag försöker, men just nu räcker inte det, för jag har verkligen inte orken. Jag vill bara hem till min lägenhet, ta det lugnt och få slappna av på riktigt. Då tycker jag att du ska göra det, om du kan. Ta mig hem till min lägenhet? Just nu är det inte riktigt en möjlighet. Om några veckor kanske. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 7 jul, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Känner världens press från alla håll. Känner mig otillräcklig. Jag försöker, men just nu räcker inte det, för jag har verkligen inte orken. Jag vill bara hem till min lägenhet, ta det lugnt och få slappna av på riktigt. Då tycker jag att du ska göra det, om du kan. Ta mig hem till min lägenhet? Just nu är det inte riktigt en möjlighet. Om några veckor kanske. Försök i alla fall att ta det lungt. Man kan bli riktigt sjuk om man stressar för mycket. 7 jul, 2014 19:31 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Känner världens press från alla håll. Känner mig otillräcklig. Jag försöker, men just nu räcker inte det, för jag har verkligen inte orken. Jag vill bara hem till min lägenhet, ta det lugnt och få slappna av på riktigt. Då tycker jag att du ska göra det, om du kan. Ta mig hem till min lägenhet? Just nu är det inte riktigt en möjlighet. Om några veckor kanske. Försök i alla fall att ta det lungt. Man kan bli riktigt sjuk om man stressar för mycket. Jag försöker! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 7 jul, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
Har på riktigt panik över att inte få biljetter till 5SOS och jag vet inte ens om jag får gå än. Ugh. Att köpa konsertbiljetter ger mig ångest.
7 jul, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Känner världens press från alla håll. Känner mig otillräcklig. Jag försöker, men just nu räcker inte det, för jag har verkligen inte orken. Jag vill bara hem till min lägenhet, ta det lugnt och få slappna av på riktigt. Då tycker jag att du ska göra det, om du kan. Ta mig hem till min lägenhet? Just nu är det inte riktigt en möjlighet. Om några veckor kanske. Försök i alla fall att ta det lungt. Man kan bli riktigt sjuk om man stressar för mycket. Jag försöker! Om du har en dag då du inte ska göra något speciellt, bara sätt dig ner. Ta några djupa andetag, och försök tänka på något lungt. Börjar man tänka på mycket, på samma gång, och får hjärnan uppe i varv, fokusera på en fyrkant. Om tankarna glider iväg, tänk på den här fyrkanten igen. Man blir lugnare, jag lovar. 7 jul, 2014 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen