Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

1 2 3 ... 142 143 144 ... 289 290 291
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...

9 maj, 2012 20:11

smartbabe
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


fast det spelar igentligen ingen roll om de inte är din typ, för motsatser brukar dras till varandra ^^
och bara för att någon inte är varandras typer, så betyder det inte att de inte funkar bra tillsammans, om du förstår vad jag menar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

9 maj, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av smartbabe:
Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


fast det spelar igentligen ingen roll om de inte är din typ, för motsatser brukar dras till varandra ^^
och bara för att någon inte är varandras typer, så betyder det inte att de inte funkar bra tillsammans, om du förstår vad jag menar.

jo, men dom är som olik mig på ett set som gör aatt det inte går. dom är.... populära. skulle vara ett ubnder om dom kan mitt efternamn.

9 maj, 2012 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


Så sa jag också när jag var lika gamal som du.
Nu ahr jag världens mest fantastiska kille

9 maj, 2012 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


Så sa jag också när jag var lika gamal som du.
Nu ahr jag världens mest fantastiska kille

det där hjälpte inte precis....

9 maj, 2012 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


Så sa jag också när jag var lika gamal som du.
Nu ahr jag världens mest fantastiska kille

det där hjälpte inte precis....


Det jag menade är att, alla har vi perioder då vi känner att ingen någonsin kommer att välja oss; men så är det inte. Om du nu är kär, försök att satsa! Hur kan du veta att x inte gillar dig?

9 maj, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


Så sa jag också när jag var lika gamal som du.
Nu ahr jag världens mest fantastiska kille

det där hjälpte inte precis....


Det jag menade är att, alla har vi perioder då vi känner att ingen någonsin kommer att välja oss; men så är det inte. Om du nu är kär, försök att satsa! Hur kan du veta att x inte gillar dig?

men vem ska jag välja av de 5?

9 maj, 2012 20:53

Borttagen

Avatar


Elma00 försök lära känna alla lite bättre och seom du får mera känslor för någon av dem?

9 maj, 2012 20:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Elma00 försök lära känna alla lite bättre och seom du får mera känslor för någon av dem?

det sa bris också....

9 maj, 2012 20:55

Jegli
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


Så sa jag också när jag var lika gamal som du.
Nu ahr jag världens mest fantastiska kille

det där hjälpte inte precis....


Det jag menade är att, alla har vi perioder då vi känner att ingen någonsin kommer att välja oss; men så är det inte. Om du nu är kär, försök att satsa! Hur kan du veta att x inte gillar dig?

men vem ska jag välja av de 5?

det spelar egentligen ingen roll, huvudsaken är att du vågar satsa på någon!

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

9 maj, 2012 20:56

1 2 3 ... 142 143 144 ... 289 290 291

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Du får inte svara på den här tråden.