Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Granger
Elev |
Dobby has no master, Dobby is a free elf!" Juste översatte det på google blev: Dobby har ingen herre, Dobby är en gratis tomte! Haahahaha
Gryffindor ÄGER 22 nov, 2011 20:18 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
22 nov, 2011 20:20 |
|
Salazar1
Elev |
22 nov, 2011 20:25 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av childhoodlight: Jaaa men jag föredrar Zoom, Bills röst låter så gnällig vid de höga tonerna i Zoom into me ;$ Det har du rätt i! Men eftersom att hon ville ha engelska låtar så funkar Zoom into me också Jag vet, jag ville bara lägga till min personliga åsikt!
22 nov, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
22 nov, 2011 20:30 |
|
nilla10
Elev |
breaking dawn
Spoiler: Tryck här för att visa! hej hej! :) 22 nov, 2011 20:51 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
22 nov, 2011 20:52 |
|
Fang
Elev |
22 nov, 2011 20:52 |
|
Jossi
Elev |
22 nov, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
22 nov, 2011 21:10 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen