Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
1 nov, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
FREDIE :'( ♥♥
1 nov, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
Fan, jag DÖR FÖRST!!
Ingen kommer älska mig ändå.. </3. Har varit heartbroken i flera månader, saknar kärlek, insett att jag är kär i den första och enda kille jag någonsin haft.. (Nej, jag vill inte dö egentligen, men alla de här fina tumblr-sakerna får en att vilja gråta ♥) 1 nov, 2011 18:40 |
|
si_tonks
Elev |
1 nov, 2011 18:50 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag vill kunna se skillnad på dem D':
"She's buying the stairway to heaven" 1 nov, 2011 19:03 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Jag vill kunna se skillnad på dem D': tehe, det är faktiskt inte så svårt Jag ser det oftast på att James har något rundare huvud ![]()
1 nov, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Åhh,, JAG DÖR!! ♥♥
Fred/James...♥♥♥ 1 nov, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
HAHAHAH åh, jag älskar bilden med pingvinen! så gullig ♥
1 nov, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
^
Är det James eller Oliver, ser nte riktigt XD ♥ 1 nov, 2011 20:22 |
|
grodan-boll
Elev |
ÅH GUD!!
Saknar Fred SÅ fruktansvärt mycket!!!!! ♥♥♥ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 1 nov, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen