TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
uniquorn
Elev |
men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c;
![]()
24 okt, 2017 16:54 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag har varit super skum och pratat en massa skumma saker......hur har du kunnat missa det? Annie Lupin i dag är det första gången i två månader du har varit onormal! Grattis!! Jag kanske har varit sjuk! Har du druckit kaffe än? Nej, du är bara en normis! Du vet att jag inte gjort det! Ska vi skriva dikter tillsammans? jag vet inte varför jag frågar du kommer ändå svara nej ![]() And I'm very sorry... for being awesome
24 okt, 2017 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag har varit super skum och pratat en massa skumma saker......hur har du kunnat missa det? Annie Lupin i dag är det första gången i två månader du har varit onormal! Grattis!! Jag kanske har varit sjuk! Har du druckit kaffe än? Nej, du är bara en normis! Du vet att jag inte gjort det! Ska vi skriva dikter tillsammans? jag vet inte varför jag frågar du kommer ändå svara nej Haha! Kommer du ihåg dikten jag skrev när vi skulle skriva brev i klassen? 24 okt, 2017 16:56 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag har varit super skum och pratat en massa skumma saker......hur har du kunnat missa det? Annie Lupin i dag är det första gången i två månader du har varit onormal! Grattis!! Jag kanske har varit sjuk! Har du druckit kaffe än? Nej, du är bara en normis! Du vet att jag inte gjort det! Ska vi skriva dikter tillsammans? jag vet inte varför jag frågar du kommer ändå svara nej Haha! Kommer du ihåg dikten jag skrev när vi skulle skriva brev i klassen? Hahaha ja den var konstig om jag är ärlig ![]() And I'm very sorry... for being awesome
24 okt, 2017 16:58 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? ![]() 24 okt, 2017 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Du missar många saker!Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? 24 okt, 2017 17:33 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar ![]() 24 okt, 2017 17:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? 24 okt, 2017 17:35 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? Om du tycker att det är normalt att springa runt i en skog man aldrig varit i tidigare när det är beckmörkt ute så är jag normal ![]() 24 okt, 2017 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? Om du tycker att det är normalt att springa runt i en skog man aldrig varit i tidigare när det är beckmörkt ute så är jag normal Jaha, men det är ju normalt för orienterare men inte för mig så nä 24 okt, 2017 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen