Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
"det vore nog bäst för alla. " sa Carlos.
"Dåsa vi alla i team go möts om tre månader igen då alla har vilat ut ordentligt" sa Carmen & lämnade rummet. Carlos började ocksåa att gå hem.
7 maj, 2015 09:46
|
|
Borttagen
|
Kyle och hans syskon gick hemåt Ray och Denisa gick hem till sig
Vila hut gör man det egentligen tänkte Ray.
7 maj, 2015 09:48
|
|
Borttagen
|
Så gick de alla hem till sina familjer & tog det lugnt.
Slut~
7 maj, 2015 09:49
|
Du får inte svara på den här tråden.