The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pratar du med mig eller Horrokruxen? Vad kul c8 Nejdå... .-. Men... ehh.. *försöker komma på ett bra samtalsämne* Gillar du sagan om ringen eller hunger games? 15 jan, 2014 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Pratar du med mig eller Horrokruxen? Vad kul c8 Nejdå... .-. Men... ehh.. *försöker komma på ett bra samtalsämne* Gillar du sagan om ringen eller hunger games? Dig c: 15 jan, 2014 15:02 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, jasså. Tyvärr har jag varken läst Sagan om ringen eller THG. Är de bra? Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Pratar du med mig eller Horrokruxen? Vad kul c8 Nejdå... .-. Men... ehh.. *försöker komma på ett bra samtalsämne* Gillar du sagan om ringen eller hunger games? Dig c: 15 jan, 2014 15:03 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2014 15:04 |
|
LIA15
Elev |
Choppa: Ok. Vad ska vi prata om nu?
15 jan, 2014 15:07 |
|
Borttagen
|
Vet inte xD Vilken HP-film är den bästa tycker du? 15 jan, 2014 15:08 |
|
LIA15
Elev |
ChoppaHP7 tror jag, eller HP5. Vilken är din?
15 jan, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
LIA15:
Vet inte. Gillar alla, men HP7part1 är bra c: 15 jan, 2014 15:12 |
|
LIA15
Elev |
Ja, det är den! Men vilken av böckerna tycker du bäst om?
15 jan, 2014 15:14 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2014 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen