Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag stirrar förbluffat på killen.
- No offense grabben men han är mer min typ!! Säger jag och nickar nonchalant mot Brians håll.
- Men aja, jag får väl lära känna dig igen så får vi se hur det blir!! Säger jag sedan och ler lite.
19 dec, 2013 23:01
|
|
Borttagen
|
Cornelia tar några steg bakåt, jag rodnar och Sam stirrar argt på mig innan han vänder sig mot Pling.
"Men jag ö
älskade dig! Alltid, medans han…", han vänder sig mot mig igen.
19 dec, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
- Han vad? Frågar jag nyfiket.
19 dec, 2013 23:05
|
|
Borttagen
|
Han bara stirrar på mig. Jag ler mot alla, "Fram med bra minnen om Pling!"
Alla drar fram sina stavar och börjar leta.
19 dec, 2013 23:08
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna och väntar på alla.
19 dec, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
(ska i säng nu och läsa  Harry Freaking Potter)
19 dec, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
19 dec, 2013 23:18
|
|
Borttagen
|
20 dec, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
Lol.....läste ut Clockwork Princess igår :3
20 dec, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
OMR… Har just fått den, är den bra?!
20 dec, 2013 15:57
|
Du får inte svara på den här tråden.