Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nymphglitter
Elev |
Moster: "Ni får inte gå nära vattnet med de små barnen!"
Jag till de små barnen: "Kom, vi drar till vattnet"
5 jun, 2015 18:01 |
|
Borttagen
|
*en gång när vi åkte drive in på mcdonalds och dom hade glömt pappas mat*
pappa: jävla **** mcdonalds! syrran: vill du ha en nuggets? pappa: nej jag vill ha en bomb! 10 minuter senare pappa: jag tänker starta en facebook sida om saker som borde bli straffbart inte långsint alls inte... 10 jun, 2015 10:35 |
|
Borttagen
|
S: "Men alltså Leeliah var ju en kille som mördade sig själv för att ingen kallade honom för tjej."
Jag: "Nej *förklarar hur det är med transpersoner*. Det där var transfobiskt, nu får du skärpa dig!" S: "*är tyst en stund* Coolt!" We were just fooling around tho. 10 jun, 2015 21:13 |
|
True Potterhead
Elev |
Min kompis: "Skit också. Allt är bara skit. Skit, skit, skit."
Min andra kompis: "Handleder kommer och går, men Valle består." Jag: "Den kan heta BRANDSLÄCKAREN!"
14 jun, 2015 21:30 |
|
Luna Chang
Elev |
"Hanna, titta!"
Min syster till mig. Hon menade att jag skulle se på TVn. Som jag satt och stirrade på framåtlutad. Hej 15 jun, 2015 00:47 |
|
smörbyttan
Elev |
Min kompis: Man ska ju vara kär i ett Harry Potterfreak (oxå är man själv det), så tar man en trollstav och pekar på hjärta till den och säger "alohomora" så att hjärtat låses upp.
16 jun, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Jossan berättade vem jag var mest lik i Pretty little liars.
"Aria kanske, för du har såna där konstiga kläder." - Hon "Meean." - Jag "Nej, alltså jag menar du har speciella kläder.. du gillar ju svart.." - Jossan Thank you, thank you. ;p 16 jun, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
*Gagnam Style råkar spelas på radion*
"Åh, är inte det här det här bandet, vad heter det nu igen? One Fooo?" - Farmor orkar inte 16 jun, 2015 21:34 |
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Gagnam Style råkar spelas på radion* "Åh, är inte det här det här bandet, vad heter det nu igen? One Fooo?" - Farmor orkar inte Altså haha!
16 jun, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smörbyttan: Skrivet av Borttagen: *Gagnam Style råkar spelas på radion* "Åh, är inte det här det här bandet, vad heter det nu igen? One Fooo?" - Farmor orkar inte Altså haha! Hon trodde att det för det första: Var ett band, och för det andra; hon blandade ihop One Direction och The Fooo. Min farmor asså ♥♥♥ 16 jun, 2015 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen