Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Solkatten: På vilken kanal och på vilken tid sänds det? :3 Just nu går s03 på onsdagar kl.20.00 & 23.00 27 apr, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag följde hela säsong 1 och missade inte ett avsnitt. Sedan i mitten av säsong 2 började jag sluta titta på avsnitten men när jag ser att dom är på TV:n så ser jag dom
27 apr, 2012 18:34 |
|
ailiiin
Elev |
De har släppt låtarna till nästa avsnitt på youtube!
27 apr, 2012 18:38 |
|
Solkatten
Elev |
Asså, omg. Kurts pappa alltså. Första och enda gången jag har sett honom var i The Perfect Man och där var han en idiot och nu är han i Glee. Av någon anledning gillar jag honom inte efter att ha sett han i The Perfect Man x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 apr, 2012 21:37 |
|
LoooneyMe
Elev |
Jag måste säga att säsong 3 är överlägset bäst! Musiken är såååå mycket bättre. Visst, musiken i de andra säsongerna var också bra men säsong 3 är så mycket bättre!
Jag missar däremot alltid avsnitten när de går på Tv så jag ser de på internet. Måste säga att jag bara älskar Santana, Blaine, Kurt och Mercedes! That's screwdriver! 27 apr, 2012 21:50 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av LoooneyMe: Jag måste säga att säsong 3 är överlägset bäst! Musiken är såååå mycket bättre. Visst, musiken i de andra säsongerna var också bra men säsong 3 är så mycket bättre! Jag missar däremot alltid avsnitten när de går på Tv så jag ser de på internet. Måste säga att jag bara älskar Santana, Blaine, Kurt och Mercedes! ...nooo. Säsong ett ska det vara. Och början av säsong två. Är seriöst helt ärlig när jag säger att det gick utför med serien efter att Blaine kom in i bilden. Inte för att det bara beror på honom, men allas storyliner blev helt cp och allt blev bara... Ugh. Nä. Orkar ej. ![]()
27 apr, 2012 22:01 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
min favoritdel är andra hälften av säsong två. gillar inte blaine såklart men ugh jag vet inte, jag stod i alla fall ut med honom då. nu gör jag inte det längre... tyckte bara att det var så himla många bra och roliga avsnitt efter varandra.
första delen av glee var bra på ett sätt för liksom alltså jaa, det mesta "var bättre förr" av ren princip, men jag gillar hur karaktärerna utvecklats (förutom blaine och finn) och eh jag vet inte? det är bra på olika sätt.
27 apr, 2012 22:04 |
|
LoooneyMe
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av LoooneyMe: Jag måste säga att säsong 3 är överlägset bäst! Musiken är såååå mycket bättre. Visst, musiken i de andra säsongerna var också bra men säsong 3 är så mycket bättre! Jag missar däremot alltid avsnitten när de går på Tv så jag ser de på internet. Måste säga att jag bara älskar Santana, Blaine, Kurt och Mercedes! ...nooo. Säsong ett ska det vara. Och början av säsong två. Är seriöst helt ärlig när jag säger att det gick utför med serien efter att Blaine kom in i bilden. Inte för att det bara beror på honom, men allas storyliner blev helt cp och allt blev bara... Ugh. Nä. Orkar ej. Jag syftade egentligen mest på musiken. Jag kan hålla med om att det har blivit väldigt knäppa storylines men jag kan inte skylla det på Blaine för jag har en softspot för honom! That's screwdriver! 27 apr, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Är i slutet av episode 9 nu och ska strax börja på 10 ^_^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 apr, 2012 22:08 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av LoooneyMe: Skrivet av hyperion: Skrivet av LoooneyMe: Jag måste säga att säsong 3 är överlägset bäst! Musiken är såååå mycket bättre. Visst, musiken i de andra säsongerna var också bra men säsong 3 är så mycket bättre! Jag missar däremot alltid avsnitten när de går på Tv så jag ser de på internet. Måste säga att jag bara älskar Santana, Blaine, Kurt och Mercedes! ...nooo. Säsong ett ska det vara. Och början av säsong två. Är seriöst helt ärlig när jag säger att det gick utför med serien efter att Blaine kom in i bilden. Inte för att det bara beror på honom, men allas storyliner blev helt cp och allt blev bara... Ugh. Nä. Orkar ej. Jag syftade egentligen mest på musiken. Jag kan hålla med om att det har blivit väldigt knäppa storylines men jag kan inte skylla det på Blaine för jag har en softspot för honom! Fast tycker inte musiken blivit bättre heller. Var så överlycklig när de sjöng We Are Young, för det kändes som världens s1 moment :c ![]()
27 apr, 2012 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen