Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tyckte båda var jättedåliga x( Fast jag gillar musikstilen i Call Me Maybe mer så jag väljer den, även om jag inte gillade just den låten.
25 sep, 2012 09:00 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Varför ska frågorna alltid vara så svåra? XD
Inte för jag gillar någon av låtarna, tycker båda är rätt så tråkiga. Men jag måste nog säga Call Me Mabey!
25 sep, 2012 09:07 |
|
Borttagen
|
Dansa pausa!
Tycker att båda blivit väldigt uttjatade, dock är Dansa Pausa mindre uttjatad. Call me maybe spelades hela tiden på radion tidigare, jag orkar inte med den längre... 25 sep, 2012 09:12 |
|
Borttagen
|
Dansa Pausa. Det är en mycket bättre låt. Den andra är så dålig och tråkig. Den blir tjatig efter en stund.
25 sep, 2012 09:13 |
|
EmahS
Elev |
25 sep, 2012 09:13 |
|
LunaLove<3
Elev |
25 sep, 2012 09:45 |
|
Borttagen
|
Jag väljer väl Dansa Pausa för att Call me mabye har verkligen varit en radio-plåga och så är den hur catchig som helst. XD
____________________________________________ Pigfarts is real! 25 sep, 2012 10:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Dansa pausa, lätt
25 sep, 2012 11:02 |
|
IamAK
Elev |
dansa pausa
25 sep, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Försöker hålla mig borta från dåliga poplåtar
25 sep, 2012 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen