The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ja precis?
4 sep, 2012 17:49 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Majis: Rebloggar? xD alltså man trycker typ på en knapp så kommer det till ens egna blogg. han har bara lagt upp ett par bilder än så länge! 4 sep, 2012 18:20 |
|
Majis
Elev |
^
Haha! Okej Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
jaha vad gör man nu då??
4 sep, 2012 18:38 |
|
Majis
Elev |
Hörni! Ska vi rolla lite smått?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Ja på percy jackson rollet eller ett nytt?
4 sep, 2012 18:55 |
|
Majis
Elev |
Jag tänkte att vi kunde göra nåt litet roll här nu
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 18:58 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag vet knappt vad tumblr är heller XD Och jag är på ett roll även om jag bara läst dom två första böckerna
4 sep, 2012 19:04 |
|
Majis
Elev |
Men ska vi ta och rolla en liten stund?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
sure men behöver vi göra mallar då?
4 sep, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen