Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
24 jul, 2012 01:25 |
|
Korra
Elev |
Savi Twix Miskel - Gud jag blir rörd här. Jag kommer sanka er så galet mycket och ni anar inte hur jobbigt det är att säga hej då såhär. Uuurhg, >__< men jag kommer alltid att tänka på er! ♥ Ska köpa något där borta som jag kan relatera till mugglis och alltid bära det på mig!
24 jul, 2012 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Korra: Savi Twix Miskel - Gud jag blir rörd här. Jag kommer sanka er så galet mycket och ni anar inte hur jobbigt det är att säga hej då såhär. Uuurhg, >__< men jag kommer alltid att tänka på er! ♥ Ska köpa något där borta som jag kan relatera till mugglis och alltid bära det på mig! Har det så bra på Resan nu då. 24 jul, 2012 01:31 |
|
Korra
Elev |
Karl-Olov Nordin - tack så mycket.
24 jul, 2012 01:34 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas att du kommer tillbaka hitt till Mugglarportalen igen nu då Korra. 24 jul, 2012 01:41 |
|
Chokladkort
Elev |
Jag skulle vilja krama Miss_Green f´ör att hon är så skoj att uggla med! Och Tjocka damen för att hon är så snäll och mysig och alltid har tid
Skrillex vill jag också krama för att hon finns där när jag är ledsen Och en extra kram till ALLA andra här på mugglis för att dem är så snälla söta, och fyller upp mugglis med underbara saker istället för skräp!^^ Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
24 jul, 2012 07:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chokladkort: Jag skulle vilja krama Miss_Green f´ör att hon är så skoj att uggla med! Och Tjocka damen för att hon är så snäll och mysig och alltid har tid Skrillex vill jag också krama för att hon finns där när jag är ledsen Och en extra kram till ALLA andra här på mugglis för att dem är så snälla söta, och fyller upp mugglis med underbara saker istället för skräp!^^ Jo jag håller med alla i detta inlägg. 24 jul, 2012 08:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Dagens kram till Twix!
Å vad gullig du är Felicia! ♥ Jag lovar att säga till när min drake har kläckts ![]() 24 jul, 2012 09:00 |
|
Twix
Elev |
24 jul, 2012 09:09 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Twix: Åh, tack, Nymfadora Tonks! Du får en stor kram för att du är så underbar ♥ Min drake har kläckts. Jag vet, jag såg det ♥ 24 jul, 2012 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen