Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Isabel Syster Sol Sandblom,
Vill du gifta dig med mig? 7 jun, 2013 23:56 |
|
_Bella_<3
Elev |
8 jun, 2013 11:58 |
|
Pinez 14
Elev |
Snälla snälla snälla byt inte klass!
Ge mig bara lite mer tid så kanske jag vågar säga att jag är kär i dig. Snälla bara lite mer. 8 jun, 2013 13:59 |
|
SummerQueen
Elev |
8 jun, 2013 14:04 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Livet går inte ut på att få 375 likes på varjr bild man lägger upp på FaceBook. Därför har jag inte FB. Och nej jag tänker inte skapa heller, jag har ett liv. ..den här ungen har numera Facebook Eh... Ellen, jag har redan citerat detta och skrivit det. BITCH ;D tycker Rymdkonungen... 8 jun, 2013 18:43 |
|
twisted
Elev |
Jag skulle kunna älska dig, men jag tror bara inte att du skulle kunna älska mig. Inte efter vad jag måste berätta för dig imorgon, vilket jag måste göra för att få dig att förstå. Så att du förstår, att jag inte är värd dig längre.
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 9 jun, 2013 01:44 |
|
Pinez 14
Elev |
Jag hatar dig för att jag älskar dig. Varför måste det göra så ont? Nu ska du sluta i min klass och jag kommer aldrig se dig igen!
Har du tänkt att om stannat lite längre så kanske jag tagit mod till mig och sagt; jag är väldigt kär i dig och har varit det ett tag, så jag undrar om du gillar mig oxå?? kanske att du faktiskt gillar mig.. eller? jamenar du ringde till mig på skype, vi pratar ibland och kollar på varann på lektionerna.. Och på vatten kriget så¨jagade du mig. Jag gillar dig så mycket och jag vill inte att du ska försvinna. Jag ber dig, stanna. Gå inte. Snälla. 10 jun, 2013 19:02 |
|
hyperion
Elev |
10 jun, 2013 19:52 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Rymdkonungen: Livet går inte ut på att få 375 likes på varjr bild man lägger upp på FaceBook. Därför har jag inte FB. Och nej jag tänker inte skapa heller, jag har ett liv. ..den här ungen har numera Facebook Eh... Ellen, jag har redan citerat detta och skrivit det. BITCH ;D TYST
11 jun, 2013 11:37 |
|
Thilda
Elev |
Va söt du är du är underbar jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig på nytt.
Du är nämligen inte samma person som du var för några år sedan. Du utvecklas och förändras. Därför är jag kär i dig. 11 jun, 2013 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen