The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: NU KAN VI VÄL BOMBA ANSLAGSTAVLAN MED ESKIL-BILDER!!?? Jag har redan en bild på Eskil på anslagstavlan.... Ni kan kopiera Eskil från min formsignatur. För ni som inte vet hur man gör: 1. Kopiera detta: [imgX]http://i40.tinyXpic.com/vrrq4w.jpg[/img] (ta bort alla X) 2. Gå till anslags tavlan och klistra in detdär ^ 3. Klart! Ok, jag gör det. Känns som om min lilla Eskil har blivit lite poppis... BRAAA! Någon mer? Och jaa, Eskil är väldigt poppis :] Nu har jag satt upp honom. 25 feb, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: avatar den sista luft bändaren har köpta alla dvder på svSkrivet av Borttagen: har set på en film serie i 16 timar i sträck O_O Vad har du sett? 25 feb, 2012 18:08 |
|
Roberta_01
Elev |
Jag är inte medlem, men kan hjälpa till med Eskil-bombandet!
Gryffindor <3 25 feb, 2012 18:09 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Mohaha!
Eskil is invardering the anslagstavla!!!!!!!! 25 feb, 2012 18:35 |
|
djurgalen_99
Elev |
vad säger ni?? får jag joina the flum side elr inte??
Jag skulle kunna vara det klarrosa trollet från det neongröna landet!! E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 25 feb, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av djurgalen_99: vad säger ni?? får jag joina the flum side elr inte?? Jag skulle kunna vara det klarrosa trollet från det neongröna landet!! Enligt mig så får du det men det är int jag som bestämmer... 25 feb, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: avatar den sista luft bändaren har köpta alla dvder på sv Skrivet av Borttagen: har set på en film serie i 16 timar i sträck O_O Vad har du sett? Jaha! 25 feb, 2012 18:51 |
|
Lills
Elev |
25 feb, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Men vad gör alla? Jag har trååkigt... Bloggar! Jag har lagat en egen blogg! Tryck här om ni vill se ---> http://jennylife.bloggplatsen.se/ 25 feb, 2012 19:15 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Men vad gör alla? Jag har trååkigt... Bloggar! Jag har lagat en egen blogg! Tryck här om ni vill se ---> http://jennylife.bloggplatsen.se/ Jag har kollar den! ![]()
25 feb, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen