@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
31 okt, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:49 |
|
Verro_Luna
Elev |
31 okt, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
jag är ett troll varför har ingen klubbat ner mig haha
31 okt, 2013 15:53 |
|
mine
Elev |
Känner mig så elak, det var nyss förbi två små flickor som tänkte köra bus eller godis. Jag öppnade inte pga vi har inge godis eller någonting hemma för tillfället. Men dom var så söta när dom stod utanför dörren (kollade ut genom nyckelhålet), sen så gör dom inget bus heller!♥
I jämfört med för några dagar sedan då det var några som var för tidigt ute och deras bus var att plinga på dörr klockan X-antal ggr och springa♥ 31 okt, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Känner mig så elak, det var nyss förbi två små flickor som tänkte köra bus eller godis. Jag öppnade inte pga vi har inge godis eller någonting hemma för tillfället. Men dom var så söta när dom stod utanför dörren (kollade ut genom nyckelhålet), sen så gör dom inget bus heller!♥ I jämfört med för några dagar sedan då det var några som var för tidigt ute och deras bus var att plinga på dörr klockan X-antal ggr och springa♥ Många kommer antagligen göra bus eller godis till helgen 31 okt, 2013 15:56 |
|
Borttagen
|
Här kör folk inte bus eller godis. Vilket jag är otroligt tacksam över!
Däremot var det två tjejer förbi som undrade om vi ville köpa kakor, haha! 31 okt, 2013 15:57 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Siriusis LIAM NEESON ♥ Jag ser honom som Ra's Al Ghul, Zeus, Oskar Schindler och Bryan Mills. Haha. Jag kan bara se han som Qui-Gon Jinn från star wars X3 Hai 31 okt, 2013 15:58 |
|
Hedwig96
Elev |
JAG HAR LÄMNAT MIN TELEFON I SKOLAN PÅ TOALETTEN!
KATASTROF!! jag kan bara hoppas på att den e kvar imorgon! 31 okt, 2013 16:10 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tror inte att jag kommer få min peruk....vad ska jag göra nu?
Edit: jag kommer inte få den...iallafall inte nu! Jag klantade till det så den skickades tillbaka...tror jag avlider en aning! 31 okt, 2013 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen