@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tony The Joker: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: Aj jävlar… Det låter inte alls kul eller roligt Du får undvika henne så gott du kan eller helt enkelt inte lyssna på henne Lite svårt när hon bor hemma med oss aahaa, då var det värre ja Okey, det är lätt att ta åt sig. Men det går att träna upp (Y' Men du får stå på dig. Min syster sa idag att jag inte skulle ta någon skit ifrån någon, du borde få låna henne Jag har nog med syskon som alltid sagt så, ändå kan jag aldrig stänga av. Även om vid just tillfället då det händer, kan jag göra det, så kommer det tillbaka på kvällarna och får mig att må dåligt :s 31 okt, 2013 15:24 |
|
Verro_Luna
Elev |
31 okt, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Vad ska ni se? 31 okt, 2013 15:29 |
|
Verro_Luna
Elev |
31 okt, 2013 15:30 |
|
Frivolt
Elev |
Jag blir galen
Jag vet inte vad jag ska göra :'( Jag som va så peppad..... 31 okt, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
det är roligt med alla troll har klubbat ner 19 st men jag är ju ett troll i håret ibland haha
31 okt, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
jag fick min iphone 4 idag ♥
31 okt, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAAHAHAHHAHAH! 31 okt, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAAHAHAHHAHAH! Den var ju grym 31 okt, 2013 15:42 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Fy vad trött jag är idag. Hela dagen har än så länge känts som en väldigt lång och seg morgon.
Men ska till mormor snart och käka där! Det ska bli fint. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 31 okt, 2013 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen