@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:01 |
|
Tony The Joker
Elev |
InspiredPsycho
hahaha. Ja, så sant som det är sagt. Vet många äldre som är helt slut i huvudet. Skulle underlättat om de erkände att unga med kan vara bra :O Razmus T Möller 31 okt, 2013 15:02 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tony The Joker: hahaha. Ja, så sant som det är sagt. Vet många äldre som är helt slut i huvudet. Skulle underlättat om de erkände att unga med kan vara bra :O *host* min farmor *host*.... 31 okt, 2013 15:04 |
|
Verro_Luna
Elev |
31 okt, 2013 15:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nä.. Ingenting är omöjligt ^_^ Han måste ha fotografiskt minne eller något. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2013 15:04 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:04 |
|
Tony The Joker
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: hahaha. Ja, så sant som det är sagt. Vet många äldre som är helt slut i huvudet. Skulle underlättat om de erkände att unga med kan vara bra :O *host* min farmor *host*.... vad snäll du var mot henne Nä, men jag känner inte din farmor. Du har säkert rätt :O Razmus T Möller 31 okt, 2013 15:06 |
|
Solkatten
Elev |
Den här tråden har nu 143000 inlägg!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tony The Joker: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: hahaha. Ja, så sant som det är sagt. Vet många äldre som är helt slut i huvudet. Skulle underlättat om de erkände att unga med kan vara bra :O *host* min farmor *host*.... vad snäll du var mot henne Nä, men jag känner inte din farmor. Du har säkert rätt :O Hon kan vara snäll, men hon har på senaste tiden bestämt sig för att bråka med mig om minsta lilla. Som t ex när jag frågade var min stödskena var någonstans, och sa att den var blå. Då sa hon att hon aldrig har sett en blå, men en grå. Då sa jag att nej, den är faktiskt blå. Då, istället för att bara säga var den var någonstans, var hon tvungen att bråka om färgen och påstå att JAG var blind. Dessutom så tror hon att jag knarkar, för att ja, jag kan liksom inte vara så glad helt enkelt. Och så, varje gång man säger sin åsikt då säger hon "Nej, det är inte sant", men hallå, vi pratar inte om rätt eller fel, utan vi bara säger våra åsikter... 31 okt, 2013 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen