@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tony The Joker
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: idag kommer min syster på besök. wihue :3 och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt Det kommer säkert gå bra! Fast jag förstår att man är typ nervös ;___; Jag hoppas att det kommer gå bra. Men vad jag har förstått det som är de sådana som är lite finare i kanten. Helt tvärt emot vad jag är Åh... Man får iaf hoppas på det bästa, tror jag! Tänk positivt och var dig själv, antar jag. När jag träffade mina "svärföräldrar" så var de iaf väldigt snälla, och jag var skiträdd för dem. Men ja, det är ju olika från person till person, och föräldrar o.o Ja, det är ju det man kan göra. Jag lovade min karl att jag skulle sköta mig och inte visa att jag har skurit mig en gång i tiden och så vidare :O glad att det inte är sommar (Y' Oj, oj. Lät som du tyckte att det var lika läskigt som jag tycker att det här är :O Smart! Och ja, bra att det inte är sommar. Det underlättar nog lite ^^ Haha, gud ja. Jag tycker fortfarande det är läskigt att träffa hans föräldrar, fast de tycker om mig. Men jag tycker att mina vänners föräldrar också är läskiga, så... (fast de är inte det, jag är bara rädd för alla) Oj. okey. Nä, jag är den som brukar komma bra överens med kompisars föräldrar. Ska nog gå bra här med om allt går enligt planerna Razmus T Möller 31 okt, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
Tony The Joker
Alltså ja, allas föräldrar verkar tycka om mig, men jag är alltid så rädd för dem av någon okänd anledning XD Jodå! Det går nog bra ska du se. Rädd får man vara, men inte för rädd kanske. 31 okt, 2013 13:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Är sugen på att köpa en pendel..
Should I do it? Should I not? Aaah! 31 okt, 2013 13:53 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Godrica: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Godrica: Skrivet av Obliviate_: "Dom tre första orden visar vad du vill ha i livet." Jag fick intelligens, happiness och beauty. That sort of makes me look like a golddigger... Vart kan man se det? ♥ Tumblrrrr.. Kan se om jag hittar länken igen om dui vll? Ja tack gärna http://damnyoujacewayland.tumblr.com/post/65565177994/psych-facts-our-psychological-state-allows-us-to Inte min tumblr men jag följer henne :3 Love, health & happiness 31 okt, 2013 13:54 |
|
Borttagen
|
Klassisk musik och kaffe. Kan inte ha det bättre just nu ♥
31 okt, 2013 13:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Godrica: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Godrica: Skrivet av Obliviate_: "Dom tre första orden visar vad du vill ha i livet." Jag fick intelligens, happiness och beauty. That sort of makes me look like a golddigger... Vart kan man se det? ♥ Tumblrrrr.. Kan se om jag hittar länken igen om dui vll? Ja tack gärna http://damnyoujacewayland.tumblr.com/post/65565177994/psych-facts-our-psychological-state-allows-us-to Inte min tumblr men jag följer henne :3 Love, beauty och youth. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2013 13:58 |
|
Siriusis
Elev |
"Sarkasm är inte välkommet, oh mighty mother of mine"
Mamma sa inget sedan c: Hai 31 okt, 2013 14:01 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Godrica: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Godrica: Skrivet av Obliviate_: "Dom tre första orden visar vad du vill ha i livet." Jag fick intelligens, happiness och beauty. That sort of makes me look like a golddigger... Vart kan man se det? ♥ Tumblrrrr.. Kan se om jag hittar länken igen om dui vll? Ja tack gärna http://damnyoujacewayland.tumblr.com/post/65565177994/psych-facts-our-psychological-state-allows-us-to Inte min tumblr men jag följer henne :3 Love, beauty och youth. ^^ Hittade egentligen "money" samtidigt som "happiness" men jag strävar mer efter "happiness" :' 31 okt, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen