Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14291 14292 14293 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Sofia Albuslover:
Skrivet av Obliviate_:
"Dom tre första orden visar vad du vill ha i livet."

Jag fick intelligens, happiness och beauty.

That sort of makes me look like a golddigger...


Jag gjorde någon liknande och fick suicide, angst och något mer! Blev rätt så rädd
det lät kanske inte så jättebra....

31 okt, 2013 13:25

Tony The Joker
Elev

Avatar


idag kommer min syster på besök. wihue :3
och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt

Razmus T Möller

31 okt, 2013 13:30

Borttagen

Avatar


på lördag ska jag på 50 års fest

31 okt, 2013 13:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tony The Joker:
idag kommer min syster på besök. wihue :3
och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt


Det kommer säkert gå bra! Fast jag förstår att man är typ nervös ;___;

31 okt, 2013 13:32

Tony The Joker
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tony The Joker:
idag kommer min syster på besök. wihue :3
och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt


Det kommer säkert gå bra! Fast jag förstår att man är typ nervös ;___;

Jag hoppas att det kommer gå bra. Men vad jag har förstått det som är de sådana som är lite finare i kanten. Helt tvärt emot vad jag är

Razmus T Möller

31 okt, 2013 13:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tony The Joker:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tony The Joker:
idag kommer min syster på besök. wihue :3
och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt


Det kommer säkert gå bra! Fast jag förstår att man är typ nervös ;___;

Jag hoppas att det kommer gå bra. Men vad jag har förstått det som är de sådana som är lite finare i kanten. Helt tvärt emot vad jag är


Åh...
Man får iaf hoppas på det bästa, tror jag! Tänk positivt och var dig själv, antar jag.
När jag träffade mina "svärföräldrar" så var de iaf väldigt snälla, och jag var skiträdd för dem. Men ja, det är ju olika från person till person, och föräldrar o.o

31 okt, 2013 13:36

Borttagen

Avatar


sitter och spelar car-jitsu på clup penguin
♥33 ♥♥

har inte loggat in på clup penguin på typ miljoner år jag kommer ihåg hur mycket jag nördade det ahaha xD

31 okt, 2013 13:38

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Obliviate_:
"Dom tre första orden visar vad du vill ha i livet."

Jag fick intelligens, happiness och beauty.

That sort of makes me look like a golddigger...

Vart kan man se det? ♥


Tumblrrrr..

Kan se om jag hittar länken igen om dui vll?

Ja tack gärna


http://damnyoujacewayland.tumblr.com/post/65565177994/psych-facts-our-psychological-state-allows-us-to

Inte min tumblr men jag följer henne :3

31 okt, 2013 13:40

Tony The Joker
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tony The Joker:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tony The Joker:
idag kommer min syster på besök. wihue :3
och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt


Det kommer säkert gå bra! Fast jag förstår att man är typ nervös ;___;

Jag hoppas att det kommer gå bra. Men vad jag har förstått det som är de sådana som är lite finare i kanten. Helt tvärt emot vad jag är


Åh...
Man får iaf hoppas på det bästa, tror jag! Tänk positivt och var dig själv, antar jag.
När jag träffade mina "svärföräldrar" så var de iaf väldigt snälla, och jag var skiträdd för dem. Men ja, det är ju olika från person till person, och föräldrar o.o

Ja, det är ju det man kan göra. Jag lovade min karl att jag skulle sköta mig och inte visa att jag har skurit mig en gång i tiden och så vidare :O glad att det inte är sommar (Y'
Oj, oj. Lät som du tyckte att det var lika läskigt som jag tycker att det här är :O

Razmus T Möller

31 okt, 2013 13:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tony The Joker:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tony The Joker:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tony The Joker:
idag kommer min syster på besök. wihue :3
och sen kommer älsklingens föräldrar för första gången jag ska träffa dem… Läskigt


Det kommer säkert gå bra! Fast jag förstår att man är typ nervös ;___;

Jag hoppas att det kommer gå bra. Men vad jag har förstått det som är de sådana som är lite finare i kanten. Helt tvärt emot vad jag är


Åh...
Man får iaf hoppas på det bästa, tror jag! Tänk positivt och var dig själv, antar jag.
När jag träffade mina "svärföräldrar" så var de iaf väldigt snälla, och jag var skiträdd för dem. Men ja, det är ju olika från person till person, och föräldrar o.o

Ja, det är ju det man kan göra. Jag lovade min karl att jag skulle sköta mig och inte visa att jag har skurit mig en gång i tiden och så vidare :O glad att det inte är sommar (Y'
Oj, oj. Lät som du tyckte att det var lika läskigt som jag tycker att det här är :O


Smart! Och ja, bra att det inte är sommar. Det underlättar nog lite ^^

Haha, gud ja. Jag tycker fortfarande det är läskigt att träffa hans föräldrar, fast de tycker om mig. Men jag tycker att mina vänners föräldrar också är läskiga, så... (fast de är inte det, jag är bara rädd för alla)

31 okt, 2013 13:45

1 2 3 ... 14291 14292 14293 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.