@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegood 21
Elev |
Tack allihop!
31 okt, 2013 10:49 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Får ge honom en mental kram!Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum.. Fellow Emetofob here. Jag känner med dig, när min brorsa blir magsjuk överväger jag att rymma hemmifrån. Försök tänka på något annat så ska du se att det snart är över och för guds skull, sätt igång HÖG MUSIK! Då slipper du höra eländet!
31 okt, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 10:52 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
31 okt, 2013 11:15 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 11:23 |
|
Borttagen
|
jag måste klä på mig och duscha men jag orkar inte
31 okt, 2013 11:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Varför går jag in på min press o kollar om jag fått nya tummar när jag inte ens har skrivit ett inlägg sen jag kollade sist....?
31 okt, 2013 12:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Varför går jag in på min press o kollar om jag fått nya tummar när jag inte ens har skrivit ett inlägg sen jag kollade sist....? Man hoppas ibland! Vissa gillar ju jättegamla inlägg man har gjort. Själv stör jag mig på att jag har 49 på slutet. Vill helst ha 50, då jag ogillar när saker är ojämna... 31 okt, 2013 12:43 |
|
Borttagen
|
nu har jag duschat men vet inte vad jag ska ha på mig
31 okt, 2013 12:46 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Varför går jag in på min press o kollar om jag fått nya tummar när jag inte ens har skrivit ett inlägg sen jag kollade sist....? Man hoppas ibland! Vissa gillar ju jättegamla inlägg man har gjort. Själv stör jag mig på att jag har 49 på slutet. Vill helst ha 50, då jag ogillar när saker är ojämna... Snäll som jag är så tummade jag ditt inlägg, vips så slutar det på 50 31 okt, 2013 12:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen