Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Helvete och skit. Har tappat min legitimation och skall åka och fixa ett nytt på måndag. Men det tar ju sin lilla tid också. Är det någon som vet om det finns provisoriska id-handlingar eller något som styrker min ålder. Känns ju bara bajs just ju då jag åker på semester och måste ha ett. Har ej körkort/pass. FAN FAN. Mor min talade om att man kunde skaffa ett sådant, ett provisoriskt pass, på t.ex Arlanda. Men det är relativt dyrt. Finns mer information om det här: http://polisen.se/Service/Pass-och-id-kort/Provisoriskt-pass/ Asså..jag skall åka till Gotland några veckor xD Varför behöver du ID på Gotland? (förstår ifall du ska köra fordon/dricka alkohol) Har aldrig behövt det under det ggr jag har varit där. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 5 jul, 2014 00:40 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Gaaah
Mår bajs nu. Så kul för mig. SKRATTA THEA FÖR FAN. Jag har ingen jävla anledning till att må såhär och ändå gör jag det. Varför lämnar jag inte det här stället? Försvinner *pooof* borta! Inte död, inte levande. Borta
5 jul, 2014 00:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fiuq: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Helvete och skit. Har tappat min legitimation och skall åka och fixa ett nytt på måndag. Men det tar ju sin lilla tid också. Är det någon som vet om det finns provisoriska id-handlingar eller något som styrker min ålder. Känns ju bara bajs just ju då jag åker på semester och måste ha ett. Har ej körkort/pass. FAN FAN. Mor min talade om att man kunde skaffa ett sådant, ett provisoriskt pass, på t.ex Arlanda. Men det är relativt dyrt. Finns mer information om det här: http://polisen.se/Service/Pass-och-id-kort/Provisoriskt-pass/ Asså..jag skall åka till Gotland några veckor xD Varför behöver du ID på Gotland? (förstår ifall du ska köra fordon/dricka alkohol) Har aldrig behövt det under det ggr jag har varit där. För att under min semester vill jag gå på spelningar och barhänga! Och så vill jag inte behöva be någon annan att köpa ut snus åt mig osv. Tidigare har jag däremot behövt visa upp legitimation för att styrka att jag är gotlänning annars är det dyrare att åka båt. Men allt är frid och fröjd nu för legget låg bakom soffan. 5 jul, 2014 00:53 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiuq: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Helvete och skit. Har tappat min legitimation och skall åka och fixa ett nytt på måndag. Men det tar ju sin lilla tid också. Är det någon som vet om det finns provisoriska id-handlingar eller något som styrker min ålder. Känns ju bara bajs just ju då jag åker på semester och måste ha ett. Har ej körkort/pass. FAN FAN. Mor min talade om att man kunde skaffa ett sådant, ett provisoriskt pass, på t.ex Arlanda. Men det är relativt dyrt. Finns mer information om det här: http://polisen.se/Service/Pass-och-id-kort/Provisoriskt-pass/ Asså..jag skall åka till Gotland några veckor xD Varför behöver du ID på Gotland? (förstår ifall du ska köra fordon/dricka alkohol) Har aldrig behövt det under det ggr jag har varit där. För att under min semester vill jag gå på spelningar och barhänga! Och så vill jag inte behöva be någon annan att köpa ut snus åt mig osv. Tidigare har jag däremot behövt visa upp legitimation för att styrka att jag är gotlänning annars är det dyrare att åka båt. Men allt är frid och fröjd nu för legget låg bakom soffan. Ah Haha, brukar hamna på konstiga ställen de där så kallade leggen. Mitt (ID) är förtjust i att ligga bakom bokhyllan eller i katterna matskål... Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 5 jul, 2014 00:58 |
|
Borttagen
|
...M.
Fuck YOU. 5 jul, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
En kompis pratar med mig om hur jobbigt hennes liv är och hur deprimerad hon är OCH JAG ORKAR INTE. Fine, hon skulle kanske inte göra det om hon visste om hur jag mådde, men NEJ, jag vill inte prata om hur dåligt hennes liv är när enda anledningen är att hennes bästis är arg på henne.
Men samtidigt vill jag fortfarande prata med henne för annars så är hon asgullig och lik mig och fangirlar med mig och lyssnar på musik med mig och är allmänt fin. ugh 5 jul, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
Great. Trodde jag hade hela juli på mig att vara här, men tydligen flyttar vi nästa vecka.
Vill inte, kommer inte kunna spendera mycket tid med pojkvännen alls... vill bara gråta. Hur löjligt det än låter. 5 jul, 2014 20:59 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av kitto: Den 6:e juli är det "Straight Pride Day" och jag kommer ha en tyst protest som den rebellen jag är. Eftersom en av sakerna som "stödjer" Straight Pride Day är att bära svart så kommer jag anstränga mig lite extra för att se ut som en regnbågsspya. Jag blir så förbannad på den här dagen. Jag har inget emot heterosexuella men fy att det ska finnas en speciell dag (det finns till och med en speciell månad, det är då juli, för det) som är till för att lyfta upp heterosexuella, samt trycka ner homosexuella. Usch, varför varför varför? Sökte upp det på google. Alltså usch, det är nästan så att man vill skratta för att det är så "komiskt". Varför finns det ens? Varje dag/månad på hela året är ju annars som "Straight pride". Så alltså det behövs inte. Det är inte de heterosexuella som är förtryckta i samhället. Ska allt ha extra mycket färg på kläderna då. Ugh. Det är ju vidrigt. ;;
5 jul, 2014 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Eller hur. Herregud, vad idiotiskt.Skrivet av kitto: Den 6:e juli är det "Straight Pride Day" och jag kommer ha en tyst protest som den rebellen jag är. Eftersom en av sakerna som "stödjer" Straight Pride Day är att bära svart så kommer jag anstränga mig lite extra för att se ut som en regnbågsspya. Jag blir så förbannad på den här dagen. Jag har inget emot heterosexuella men fy att det ska finnas en speciell dag (det finns till och med en speciell månad, det är då juli, för det) som är till för att lyfta upp heterosexuella, samt trycka ner homosexuella. Usch, varför varför varför? Sökte upp det på google. Alltså usch, det är nästan så att man vill skratta för att det är så "komiskt". Varför finns det ens? Varje dag/månad på hela året är ju annars som "Straight pride". Så alltså det behövs inte. Det är inte de heterosexuella som är förtryckta i samhället. Ska allt ha extra mycket färg på kläderna då. Ugh. Det är ju vidrigt. 5 jul, 2014 22:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Shit, det där är ju sinnes! Det kanske inte hjälper dig så mycket att jag skriver det, men var tvungen.. Tror du att du skulle kunna prata med en psykolog via telefon, har för mig att jag sprang på någon hjälplinje på en sida, där det var kostnadsfritt att ringa. Jag vet ;O Förstår inte varför det ska ta sån jävla tid -.- Jo, jag vet att det finns och på så sätt är det ju skönt. Men jag känner att jag skulle vilja komma till en och samma, så jag slapp springa runt och prata med olika folk hela tiden och hålla på och rabbla samma sak D: För när jag var där i fredags tycker jag inte att det gav nånting...fick redan veta det jag redan vet, och bara babbla på om samma sak om igen.... -.- Men tack för tipset iaf Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: September.....Du kommer att minst få vänta till september innan du får en tid hos en psykolog. Till September....Det är 3 månader dit......6 månader totalt.... Sa ju att de skulle ta år på sig att ringa.....Jag kommer lätt ha gått under innan dess.... Om du känner att det är så pass akut för dig att få psykiatrisk vård att du är en fara för dig själv eller andra så skulle jag rekommendera dig att lägga in dig på en psykiatrisk akutmottagning. Jo, men lyckligtvis är det inte så allvarligt Men samtidigt så skulle det va sjukt skönt men jag vet att jag är för frisk för det just nu. Men vem vet...kanske kommer jag dit en vacker dag? -.- Men ska väl gå dit nån fler gång framöver då jag verkligen inte klarar av min vardag längre (gör det iofs inte just nu heller men det är väl inte så illa än iaf) 6 jul, 2014 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen