@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KlaraTheBeat
Elev |
Glad Halloween allihopa!
Vad ska alla mugglisar göra för att fira? Själv ska jag karva pumpor, klä ut min hund och baka något med pumpa i!
31 okt, 2013 10:14 |
|
Ginny00
Elev |
Min bror är magsjuk. D: fml
31 okt, 2013 10:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd 31 okt, 2013 10:29 |
|
Katla
Elev |
31 okt, 2013 10:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får ge honom en mental kram!Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum.. 31 okt, 2013 10:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Får ge honom en mental kram!Skrivet av Ginny00: Min bror är magsjuk. D: fml Oj vad synd Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum.. Ja, gör det 31 okt, 2013 10:39 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Fyller år ifag!
31 okt, 2013 10:39 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 10:41 |
|
LauraTree
Elev |
Grattis! C:
31 okt, 2013 10:42 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen