Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14288 14289 14290 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
KlaraTheBeat
Elev

Avatar


Glad Halloween allihopa!

Vad ska alla mugglisar göra för att fira?
Själv ska jag karva pumpor, klä ut min hund och baka något med pumpa i!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic4.devote.se%2Fgallery%2Fbig%2F20150110%2Fb7471994a2a017aec50fa47511c2be2d.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic4.devote.se%2Fgallery%2Fbig%2F20141105%2Fce7d75f233b353066e595f6967b9287c.jpg

31 okt, 2013 10:14

Ginny00
Elev

Avatar


Min bror är magsjuk. D: fml

31 okt, 2013 10:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Min bror är magsjuk. D: fml


Oj vad synd Hälsa till honom från mig ♥ Ge han en stor hagrid kram ♥ Det kanske muntrar upp honom

31 okt, 2013 10:29

Katla
Elev

Avatar

+1


måste stanna er alla för ett VIKTIGT MEDDELANDE:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa0bc3baaa7f3ceeb5c3456a3a2b81e9d%2Ftumblr_mvgygsI3P41qbqcyto3_1280.jpg
det var allt. tack för er uppmärksamhet.

♏︎

31 okt, 2013 10:35

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Min bror är magsjuk. D: fml


Oj vad synd Hälsa till honom från mig ♥ Ge han en stor hagrid kram ♥ Det kanske muntrar upp honom
Får ge honom en mental kram!
Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum..

31 okt, 2013 10:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Min bror är magsjuk. D: fml


Oj vad synd Hälsa till honom från mig ♥ Ge han en stor hagrid kram ♥ Det kanske muntrar upp honom
Får ge honom en mental kram!
Är egentligen ganska immun mot magsjuka, men har emetofobi(fobi för att spy, spyor och att se någon spy) så håller mig på mitt rum..

Ja, gör det Jag har fått kräksjuka två gånger Stanna på sitt rum kan man också göra

31 okt, 2013 10:39

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Fyller år ifag!

31 okt, 2013 10:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Fyller år ifag!


Grattis♥

31 okt, 2013 10:41

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Fyller år ifag!
Grattis! C:

31 okt, 2013 10:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Fyller år ifag!


Jätte grattis från lilla mig ♥♥ Och en kram ♥

31 okt, 2013 10:47

1 2 3 ... 14288 14289 14290 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.