@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Alla tre.
31 okt, 2013 00:34 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 00:37 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av cikki: Alla tre. Låter bra!
31 okt, 2013 00:37 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det var en fin gif. Skrivet av cikki: Alla tre. Jo, det förstod jag. Gifen skulle bara avspegla mina känslor just nu... Skrivet av kanelpumpa: tycker jag med. kram på er båda. Skrivet av cikki: Alla tre. Låter bra! 31 okt, 2013 00:40 |
|
kanelpumpa
Elev |
31 okt, 2013 00:43 |
|
cikki
Elev |
Skulle ge en gif till er med men jag hittar aldrig några bra. :c
Så det får bli ett skrivet KRAM igen. ^^ 31 okt, 2013 00:48 |
|
M4L13
Elev |
31 okt, 2013 01:10 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av cikki: Skulle ge en gif till er med men jag hittar aldrig några bra. :c Så det får bli ett skrivet KRAM igen. ^^ Ta denna:
31 okt, 2013 01:14 |
|
Solkatten
Elev |
Ok så fyra troll dök upp en efter en och någon annan hann ta dem alla fyra! Jag lyckades inte få någon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2013 02:31 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: HAHA det händer mig ibland också. Fast då och då får jag allvarligt talat HUR SJUKT MÅNGA SOM HELST I RAD och hinner ta alla. Blir alltid så himla glad över tanken på att nån annan eventuellt försökte ta alla eller majoriteten av dom jag hann med Ok så fyra troll dök upp en efter en och någon annan hann ta dem alla fyra! Jag lyckades inte få någon. Hahaha. ![]()
31 okt, 2013 02:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen