Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14285 14286 14287 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet varför de dyker upp när sidan laddar but I will keep it to myself.

...
Tell us.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 okt, 2013 23:32

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-30 kl. 23:34
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


OH YES
SKA VISST SE THOR: THE DARK WORLD IGEN, PÅ LÖRDAG!

det var så speciellt att sitta där med Elin och hålla händerna jättehårt med varandra vid de "jobbiga" scenerna

30 okt, 2013 23:34

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OH YES
SKA VISST SE THOR: THE DARK WORLD IGEN, PÅ LÖRDAG!

det var så speciellt att sitta där med Elin och hålla händerna jättehårt med varandra vid de "jobbiga" scenerna


IHHH, var den bra???
Varför ska du se den igen? ♥

30 okt, 2013 23:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
OH YES
SKA VISST SE THOR: THE DARK WORLD IGEN, PÅ LÖRDAG!

det var så speciellt att sitta där med Elin och hålla händerna jättehårt med varandra vid de "jobbiga" scenerna


IHHH, var den bra???
Varför ska du se den igen? ♥


Varför skulle jag inte se den igen, det är frågan
Sen så missade vi andra easter egg, för att vi skulle hinna med bussen (som vi missade ändå... jag skäms)

Den var mycket bättre än ettan! Så många roliga, och sorgliga scener, sånt som ger en nästan-en-hjärtinfarkt, och bara amazing.

30 okt, 2013 23:45

M4L13
Elev

Avatar


jag läser fanfictions
it is fun

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

31 okt, 2013 00:13

Solkatten
Elev

Avatar


It's Halloween. c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 okt, 2013 00:18

kanelpumpa
Elev

Avatar


Jag känner mig ensam.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

31 okt, 2013 00:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av kanelpumpa:
Jag känner mig ensam.


Jag med

31 okt, 2013 00:26

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Jag känner mig ensam.


Jag med
Vi kan vara ensamma tillsammans.

31 okt, 2013 00:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Jag känner mig ensam.


Jag med
Vi kan vara ensamma tillsammans.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F86575f5ff94a0bed5c28784c93326b88%2Ftumblr_mfxok4ozO51rl6qe2o1_500.gif

31 okt, 2013 00:32

1 2 3 ... 14285 14286 14287 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.