@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet varför de dyker upp när sidan laddar ... Tell us. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 23:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-30 kl. 23:34
|
|
Borttagen
|
OH YES
SKA VISST SE THOR: THE DARK WORLD IGEN, PÅ LÖRDAG! det var så speciellt att sitta där med Elin och hålla händerna jättehårt med varandra vid de "jobbiga" scenerna 30 okt, 2013 23:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: OH YES SKA VISST SE THOR: THE DARK WORLD IGEN, PÅ LÖRDAG! det var så speciellt att sitta där med Elin och hålla händerna jättehårt med varandra vid de "jobbiga" scenerna IHHH, var den bra??? Varför ska du se den igen? ♥ 30 okt, 2013 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: OH YES SKA VISST SE THOR: THE DARK WORLD IGEN, PÅ LÖRDAG! det var så speciellt att sitta där med Elin och hålla händerna jättehårt med varandra vid de "jobbiga" scenerna IHHH, var den bra??? Varför ska du se den igen? ♥ Varför skulle jag inte se den igen, det är frågan Sen så missade vi andra easter egg, för att vi skulle hinna med bussen (som vi missade ändå... jag skäms) Den var mycket bättre än ettan! Så många roliga, och sorgliga scener, sånt som ger en nästan-en-hjärtinfarkt, och bara amazing. 30 okt, 2013 23:45 |
|
M4L13
Elev |
31 okt, 2013 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
It's Halloween. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2013 00:18 |
|
kanelpumpa
Elev |
31 okt, 2013 00:24 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 00:26 |
|
cikki
Elev |
Vi kan vara ensamma tillsammans.
31 okt, 2013 00:28 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 00:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen