@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
InspiredPsycho: Men då kommer det ju att finnas kaniner och inte troll.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 22:56 |
|
Borttagen
|
Spelar ingen roll 30 okt, 2013 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spelar ingen roll Damn it. :< Försökte få dig att avslöja dina hemligheter men det gick inte som planerat... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Spelar ingen roll Damn it. :< Försökte få dig att avslöja dina hemligheter men det gick inte som planerat... Du vet, du är inte den första som har försökt. Har nog fått över tio meddelanden där folk undrade hur jag gjorde, haha 30 okt, 2013 23:08 |
|
Archarec
Elev |
30 okt, 2013 23:11 |
|
Solkatten
Elev |
Är det bara för mig som mugglis är jävligt segt? :<
ASSÅ KAN TROLLEN SLUTA DYKA UPP PRECIS DÅ EN SIDA LADDAR? Händer mig fan hela tiden. Det går ju inte att fånga dem då. InspiredPsycho: Oj haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 23:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-30 kl. 23:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Är det bara för mig som mugglis är jävligt? :< ASSÅ KAN TROLLEN SLUTA DYKA UPP PRECIS DÅ EN SIDA LADDAR? Händer mig fan hela tiden. Det går ju inte att fånga dem då. InspiredPsycho: Oj haha. x'D För mig med.... Har typ fått 7 troll de senaste 5 minuterna 30 okt, 2013 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är det bara för mig som mugglis är jävligt? :< ASSÅ KAN TROLLEN SLUTA DYKA UPP PRECIS DÅ EN SIDA LADDAR? Händer mig fan hela tiden. Det går ju inte att fånga dem då. InspiredPsycho: Oj haha. x'D För mig med.... Har typ fått 7 troll de senaste 5 minuterna Ja... och så dyker de upp två och två också. Så himla irriterande. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är det bara för mig som mugglis är jävligt? :< ASSÅ KAN TROLLEN SLUTA DYKA UPP PRECIS DÅ EN SIDA LADDAR? Händer mig fan hela tiden. Det går ju inte att fånga dem då. InspiredPsycho: Oj haha. x'D För mig med.... Har typ fått 7 troll de senaste 5 minuterna Ja... och så dyker de upp två och två också. Så himla irriterande. Nej asså jag menar att jag fångat 7 troll (nu 10 typ...) dom senaste 7 minutrarna 30 okt, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Jag vet varför de dyker upp när sidan laddar
30 okt, 2013 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen