@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det är kul med höstlovet
30 okt, 2013 21:32 |
|
Godrica
Elev |
jag behöver fler folk som ugglar med mig
30 okt, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
Min lillasyster utbrast just:
"Dumma dumma dumma" Ett flertal gånger när hon inte kunde öppna ett skåp... 30 okt, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
borde sova men jag bara letar roliga troll
30 okt, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
THOR 2: THE DARK WORLD
ASDFGHJKL!!! (ping: jag trodde nån skulle hinna gå om mig i trolljakten, haha. *paranoid*) 30 okt, 2013 21:53 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Borttagen: THOR 2: THE DARK WORLD ASDFGHJKL!!! (ping: jag trodde nån skulle hinna gå om mig i trolljakten, haha. *paranoid*) hur hinner du få så många troll???? :O
30 okt, 2013 21:57 |
|
Siriusis
Elev |
ska jag stänga av tvn och sova eller fortsätta titta på star wars? hmm...
Hai 30 okt, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Borttagen: THOR 2: THE DARK WORLD ASDFGHJKL!!! (ping: jag trodde nån skulle hinna gå om mig i trolljakten, haha. *paranoid*) hur hinner du få så många troll???? :O Vet inte. Jag vet nog bara var och hur man letar ^^ 30 okt, 2013 22:06 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag fick någon sorts fejkad Cookie Dough-glass, som inte var ben och jerry .________.
Man kunde känna smaken av fejk. :c
30 okt, 2013 22:08 |
|
Borttagen
|
Om allt går som det ska, så är jag nu färdig med demenskursen
30 okt, 2013 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen