@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
är det någon som har hört något om något harry potterläger där det finns plattser kvar så berätta om det eller uggla mig
30 okt, 2013 20:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen? bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D: Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know Btw, du kan ta mitt hår ;D Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack Well, jag har ganska långt och blont hår, däremot inte lockigt, men det finns locktång Åh! GE MIG 30 okt, 2013 20:02 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen? bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D: Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know Btw, du kan ta mitt hår ;D Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack Well, jag har ganska långt och blont hår, däremot inte lockigt, men det finns locktång Åh! GE MIG Kom, bara kom ♥ 30 okt, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
ok min familj är weird.
vi bråkade precis om vem som är tarzan - jag eller pappa. pappa sa att jag kunde vara en mini-tarzan, men då sa jag att jag kan vara en jävligt stor tarzan om jag bara vill och där slutade konversationen (mostly pga. min lilla svordomliknande-thingy). 30 okt, 2013 20:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen? bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D: Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know Btw, du kan ta mitt hår ;D Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack Well, jag har ganska långt och blont hår, däremot inte lockigt, men det finns locktång Åh! GE MIG Kom, bara kom ♥ Taack 30 okt, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
BLÄÄÄÄÄÄÄ.
Måste diska vill inte vill inte =( 30 okt, 2013 20:06 |
|
M4L13
Elev |
30 okt, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
om det är någon som undrar vad dymotejp är så är det en tejp som man skriver punktskrift på som man sedan kan sätta fast på t.ex kryddburkar så man ser skillnad på peppar och timjan
30 okt, 2013 20:09 |
|
EmahS
Elev |
Så jävla nervös inför nästa vecka.
Då kommer våran studierektor och en lärare från England och hälsar på, och läraren (knappt 30 årig kille...) kommer att stanna här tills vi slutar i december eftersom vår ena lärare i Engelska ska ha en bebis väldigt snart
30 okt, 2013 20:11 |
|
Solkatten
Elev |
Haha bäst. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen