@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Började med ett helvetes grupparbete igår.
landade med endast 1 person som är bra, och de andra 3 typ stirrar i taket. men idag kom vi iallafall någonstans, har lite hopp nu.
30 okt, 2013 19:40 |
|
Godrica
Elev |
Shit, bedöva mig någon!!
30 okt, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
nu ska jag gå och prata med min pappa magnus pagnus
30 okt, 2013 19:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag har tråkigt här. SAVE ME NOOOW!
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 19:47 |
|
Borttagen
|
längtar ni tills skolan börjar?
30 okt, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
Vad synd att du har tråkigt 30 okt, 2013 19:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hogwarts. Det har hänt ganska mycket... T.ex jag har tämjt en basiliskbäbis... Vad synd att du har tråkigt jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: Hogwarts. Det har hänt ganska mycket... T.ex jag har tämjt en basiliskbäbis... Vad synd att du har tråkigt Ok Jag försöker att bara hänga på 30 okt, 2013 19:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen? bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D: Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know Btw, du kan ta mitt hår ;D Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack 30 okt, 2013 19:57 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen? bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D: Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know Btw, du kan ta mitt hår ;D Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack Well, jag har ganska långt och blont hår, däremot inte lockigt, men det finns locktång 30 okt, 2013 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen