Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14279 14280 14281 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
EmahS
Elev

Avatar


Började med ett helvetes grupparbete igår.
landade med endast 1 person som är bra, och de andra 3 typ stirrar i taket.

men idag kom vi iallafall någonstans, har lite hopp nu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

30 okt, 2013 19:40

Godrica
Elev

Avatar


Shit, bedöva mig någon!!

30 okt, 2013 19:41

Borttagen

Avatar


nu ska jag gå och prata med min pappa magnus pagnus

30 okt, 2013 19:45

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag har tråkigt här. SAVE ME NOOOW!

jag är jättecoolig älska mig plz

30 okt, 2013 19:47

Borttagen

Avatar


längtar ni tills skolan börjar?

30 okt, 2013 19:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Jag har tråkigt här. SAVE ME NOOOW!


Vad synd att du har tråkigt Om du gillar star wars så är det kl 9 Annars får vi två fortsätta rolla Vad handlar det om nu igen Alltså rollspelet

30 okt, 2013 19:50

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Jag har tråkigt här. SAVE ME NOOOW!


Vad synd att du har tråkigt Om du gillar star wars så är det kl 9 Annars får vi två fortsätta rolla Vad handlar det om nu igen Alltså rollspelet
Hogwarts. Det har hänt ganska mycket... T.ex jag har tämjt en basiliskbäbis...

jag är jättecoolig älska mig plz

30 okt, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Jag har tråkigt här. SAVE ME NOOOW!


Vad synd att du har tråkigt Om du gillar star wars så är det kl 9 Annars får vi två fortsätta rolla Vad handlar det om nu igen Alltså rollspelet
Hogwarts. Det har hänt ganska mycket... T.ex jag har tämjt en basiliskbäbis...


Ok
Jag försöker att bara hänga på

30 okt, 2013 19:54

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Frivolt:
Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag
Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen?


bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D:

Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know

Btw, du kan ta mitt hår ;D


Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Fast jag tycker hennes hår kan sluta spöka nu och komma hit istället ;D haha!

Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack

30 okt, 2013 19:57

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Frivolt:
Bleeh! Jag har inte fått min peruk än och jag behöver den på fredag
Tänk om jag inte får den...tänk om den blivit försenad på grund av stormen?


bleeeh! -.- Det är sånna här dagar jag önskar jag vore blond..... D:

Ta det lugnt, Alisons hår är bara ute och spökar lite, you know

Btw, du kan ta mitt hår ;D


Hahah x) Ja, får väl hoppas på det Fast jag tycker hennes hår kan sluta spöka nu och komma hit istället ;D haha!

Har du långt blont hår? :O Isåfall, ja tack

Well, jag har ganska långt och blont hår, däremot inte lockigt, men det finns locktång

30 okt, 2013 20:00

1 2 3 ... 14279 14280 14281 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.