Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
^, jag med, så god natt! °.°
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 20 aug, 2012 21:30 |
|
evut
Elev |
Börjar skolan imorgon. ÅNGESTÅNGESTÅNGEST
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
20 aug, 2012 21:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Hellu folk ^^
Hur äre? 20 aug, 2012 21:40 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Noctum: Duellera mot mig ^w^ Skrivet av Frivolt: Jag vill också duellera om nån vill duellera mot mig : D Jag kan starta dueller mot er, men jag måste gå och lägga mig för jag fick helt plötsligt jätte ont i huvudet.
20 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Tråden stänger om 4 minuter.
21 aug, 2012 06:56 |
|
Solkatten
Elev |
Varför ska livet vara så orättvist? Varför ska andra ha ett (bra) liv men inte jag? Varför ska jag alltid vara den blyga med sådär bra betyg och inga vänner?
... Förhoppningsvis blir det bättre nästa år. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2012 21:18 |
|
themarauder
Lärare |
21 aug, 2012 22:29 |
|
Luna Chang
Elev |
^Sitter och tycker din nya profilbild är.... Vet inte riktigt.. är så van den andra..
Hej 21 aug, 2012 22:31 |
|
Obliviate_
Elev |
^
Kikar på tv och mugglar i pauserna. Durå? (mugglar? lät som möglar -.-) 21 aug, 2012 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Godkväll!!
Lyssnar på musik ;P borde typ sova snart men vill se ett avsnitt av supernatural först 21 aug, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen