@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KlaraTheBeat
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Han menar att om du visar en lättklädd bild på dig själv så får du den gratis. Men tror han e inne på fel sida för det Jag förstår inte vissa människor. Om man vill se lättklädda/nakna tjejer så äre väl bara att googla?!
30 okt, 2013 17:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: vårt hus är fullt med new body-lådor. I know that feeling.. Hej 30 okt, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: vårt hus är fullt med new body-lådor. I know that feeling.. u do? bra. för jag känner mig ganska ensam om att ha huset fullt med new body-lådor två gånger om året haha. mamma är lagledare i min brors fotbollslag och min brors fotbollslag säljer new body twice a year. så mamma får ta hand om de miljoner lådor och jag kan knappt gå till toan pga. alla lådor som är i vägen. 30 okt, 2013 17:45 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 17:50 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Han menar att om du visar en lättklädd bild på dig själv så får du den gratis. Men tror han e inne på fel sida för det Usch! Jag förstår mig inte på såna människor!
30 okt, 2013 17:51 |
|
Afturelding
Elev |
Jag blir så irriterad när jag ser att det går massa plastikoperations-program på kanaler som riktar sig till ungdomar, typ TV11. Vad ska det vara bra för?
![]() ![]()
30 okt, 2013 17:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: vårt hus är fullt med new body-lådor. I know that feeling.. u do? bra. för jag känner mig ganska ensam om att ha huset fullt med new body-lådor två gånger om året haha. mamma är lagledare i min brors fotbollslag och min brors fotbollslag säljer new body twice a year. så mamma får ta hand om de miljoner lådor och jag kan knappt gå till toan pga. alla lådor som är i vägen. Vi har ingen lagledare men jag är ALLTID den som säljer NÄSTmest. Like really. Men jag har varit hos dom som håller i det och det är kartonger ÖVERALLT då. Sortera newbody måste vara något av det tråkigare man kan göra. Hej 30 okt, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
Samma här... förstår inte vad det tagit åt mig D:
30 okt, 2013 17:53 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
30 okt, 2013 18:08 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2013 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen