@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ah, det här sög ju...
30 okt, 2013 11:02 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ah, det här sög ju... Vad sög? 30 okt, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
Jag måste vila min högra hand. Är mest högerhänt, så det ställer till problem. Med stödskenan på i tre veckor, och inte överbelasta och så. Har tre prov nästa vecka och föreställningar som kommer. Det blir... jobbigt :< 30 okt, 2013 11:14 |
|
Ginny00
Elev |
Internet drygar sig. D:
30 okt, 2013 11:16 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste vila min högra hand. Är mest högerhänt, så det ställer till problem. Med stödskenan på i tre veckor, och inte överbelasta och så. Har tre prov nästa vecka och föreställningar som kommer. Det blir... jobbigt :< ooh, jobbigt. 30 okt, 2013 11:19 |
|
Kola
Elev |
Sitter i sängen och försöker klia mig på ryggen X[
that's all I got to say 30 okt, 2013 11:25 |
|
Borttagen
|
Flytta till Västerås nästa sommar ♥
30 okt, 2013 11:27 |
|
Ginny00
Elev |
Har lyssnat på Glee-musik hela förmiddagen. I regret nothing??
30 okt, 2013 11:28 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
30 okt, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Flytta till Västerås nästa sommar ♥ Mys! Bor inte sååå långt bort därifrån. Och mammas kille bor precis utanför 30 okt, 2013 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen