Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Hej 16 sep, 2012 21:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 21:53
|
|
Miskel
Elev |
Savi: Stööööört skön du är och en helt underbar gleek. Mugglis skulle inte vara ens i närheten av så nice som det är nu utan dig!
16 sep, 2012 21:53 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miskel: Savi: Stööööört skön du är och en helt underbar gleek. Mugglis skulle inte vara ens i närheten av så nice som det är nu utan dig! Men min lilla älskling - desamma. ♥♥
16 sep, 2012 21:53 |
|
saganda
Elev |
PotterHunger:
Aww! ♥ you! Men du är finare! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 16 sep, 2012 22:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
16 sep, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Victoire Weasly: du är också safe and sound
PotterHunger: inte lika awesome som du♥ 16 sep, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Goddess of Mischief får mina komplimanger för att... Loki. ♥
16 sep, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Tack PotterHunger! ♥
17 sep, 2012 07:26 |
|
-Patronus-
Elev |
17 sep, 2012 08:20 |
|
Borttagen
|
Nu kände jag bara för att rabbla upp ett par mugglisar som kom upp i min hjärna..
Ginny00 - Du är så fiin och snäll och begåvad och JAG HAR TRÄFFAT DIGGGG O_O Li - Li är världens bästa Li och Li kommer alltid vara världens bästa Li för hon är Li :3 ♥ M00NSTER - Väldens bästa vän och Eira! Miss_Green - Du är SÖT och snäll och jag vill träffa dig för tredje gången! Erica Potter - Hur kommer det sig att du alltid får mina komplimanger? FÖR ATT DU ÄR BÄST. mine - Du är jätteduktig på att skriva och en väldigt awesome människa! Förlåt för att jag suger på att skriva D: ♥ 17 sep, 2012 09:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen