Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1426 1427 1428 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Victoire Weasly jag hoppas du menar glee cast versionen♥
PotterHunger åh!!♥ det var kul!!

Hej

16 sep, 2012 21:51

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 21:53
Antal ändringar: 1

Miskel
Elev

Avatar


Savi: Stööööört skön du är och en helt underbar gleek. Mugglis skulle inte vara ens i närheten av så nice som det är nu utan dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

16 sep, 2012 21:53

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Savi: Stööööört skön du är och en helt underbar gleek. Mugglis skulle inte vara ens i närheten av så nice som det är nu utan dig!

Men min lilla älskling - desamma. ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

16 sep, 2012 21:53

saganda
Elev

Avatar


PotterHunger:
Aww! ♥ you! Men du är finare!

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

16 sep, 2012 22:15

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Victoire Weasly jag hoppas du menar glee cast versionen♥

Vilket som
AlexZz: Jag tycker att det är en blandning. Lite som du

~MY TUMBLR~

16 sep, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Victoire Weasly: du är också safe and sound (jag har inte gett någon tumme till nån mer än hon nedan för här, men det kommer ändå fram en skylt där det står att jag inte kan ge fler tummar. Men här får du en stor tumme av mig♥)
PotterHunger: inte lika awesome som du♥

16 sep, 2012 22:30

Borttagen

Avatar


Goddess of Mischief får mina komplimanger för att... Loki. ♥

16 sep, 2012 23:23

Borttagen

Avatar

+1


Tack PotterHunger! ♥

17 sep, 2012 07:26

-Patronus-
Elev

Avatar

+1


avifors och PotterHunger: Tack så jättemycket! Ni är också awesome ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

17 sep, 2012 08:20

Borttagen

Avatar

+2


Nu kände jag bara för att rabbla upp ett par mugglisar som kom upp i min hjärna..

Ginny00 - Du är så fiin och snäll och begåvad och JAG HAR TRÄFFAT DIGGGG O_O

Li - Li är världens bästa Li och Li kommer alltid vara världens bästa Li för hon är Li :3 ♥

M00NSTER - Väldens bästa vän och Eira!

Miss_Green - Du är SÖT och snäll och jag vill träffa dig för tredje gången!

Erica Potter - Hur kommer det sig att du alltid får mina komplimanger? FÖR ATT DU ÄR BÄST.

mine - Du är jätteduktig på att skriva och en väldigt awesome människa! Förlåt för att jag suger på att skriva D: ♥

17 sep, 2012 09:22

1 2 3 ... 1426 1427 1428 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.