Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1426 1427 1428 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Läser om olika psykiska störningar/funktionsnedsättningar på internet. Mest för att det är väldigt intressant....Sen börjar jag känna igen mig lite här och lite där, och sen lite till och sen väldigt mycket! Och då blir det ju mindre bra......


Jag vill bara ha ett svar, NU! D:
Alla känner igen sig på några småsaker :3 Men har du nästan alla symptom kan du ju börja fundera :3

3 jul, 2014 23:15

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Läser om olika psykiska störningar/funktionsnedsättningar på internet. Mest för att det är väldigt intressant....Sen börjar jag känna igen mig lite här och lite där, och sen lite till och sen väldigt mycket! Och då blir det ju mindre bra......


Jag vill bara ha ett svar, NU! D:
Alla känner igen sig på några småsaker :3 Men har du nästan alla symptom kan du ju börja fundera :3


Jo, jag vet! Därför jag känner att det inte är så bra D:
Är ju typ det jag gör, känner igen mig väldigt mycket...Men som sagt, just nu väntar jag bara få att få veta vad det är och då är det säkert ganska lätt att undra och överdriva sina känslor.

3 jul, 2014 23:17

SevLoveer
Elev

Avatar


Sitter här och lipar för att jag saknar min bästa vän så mycket. 1,5 sedan hon gick bort.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

4 jul, 2014 01:46

Myling
Elev

Avatar


Skrivet av SevLoveer:
Sitter här och lipar för att jag saknar min bästa vän så mycket. 1,5 sedan hon gick bort.


Kram ♥
Jag saknar en vän också. han är inte död, bara lång lång långt bort.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F6%2F60%2FIcelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg%2F300px-Icelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg.png

4 jul, 2014 11:04

Frivolt
Elev

Avatar


September.....Du kommer att minst få vänta till september innan du får en tid hos en psykolog. Till September....Det är 3 månader dit......6 månader totalt....


Sa ju att de skulle ta år på sig att ringa.....Jag kommer lätt ha gått under innan dess....

4 jul, 2014 11:33

Borttagen

Avatar

+3


Okej, så ni vill inte att fattiga romer ska överleva. Ja, men det är ju toppen. Inte.
Fattar ni inte att de här stackarna inte kan överleva utan hjälp? Fattar ni inte att fem kronor kan rädda livet på en människa? Nej, ni bara utnyttjar de och snor deras pengar.
De har inget annat val än att tigga. Ingen vill tigga från andra. Inte ens de fattiga. Men de har inget val.
Människor dör varje dag. Det är en sanning som alla måste komma fram till. Så varför inte förhindra det, och se till att alla får en normal, och smärtfri död?
Snälla, hör mina ord, ni jävla rasister/utnyttjare/tjuvar/SD:are. De är människor, precis som vi, så vi får skärpa oss och göra vad vi kan.

4 jul, 2014 13:13

Borttagen

Avatar




Frivolt Shit, det där är ju sinnes! Det kanske inte hjälper dig så mycket att jag skriver det, men var tvungen.. Tror du att du skulle kunna prata med en psykolog via telefon, har för mig att jag sprang på någon hjälplinje på en sida, där det var kostnadsfritt att ringa.


4 jul, 2014 13:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
September.....Du kommer att minst få vänta till september innan du får en tid hos en psykolog. Till September....Det är 3 månader dit......6 månader totalt....


Sa ju att de skulle ta år på sig att ringa.....Jag kommer lätt ha gått under innan dess....

Om du känner att det är så pass akut för dig att få psykiatrisk vård att du är en fara för dig själv eller andra så skulle jag rekommendera dig att lägga in dig på en psykiatrisk akutmottagning.

4 jul, 2014 14:07

Epiphany
Elev

Avatar


Jag känner mig så illa omtyckt att det är hemskt
Jag har lätt för att hjälpa andra, men är dålig på att finnas där för mig själv. Det är svårt när de flesta inte tycker om mig. Jag förstår inte hur det kunde bli såhär. I hela mitt liv har jag varit missförstådd. Jag önskar de kunde se hur fin jag är egentligen, men det är ingen som förstår. Ett år till kvar av gymnasiet. Ett ställe där jag känner mig oälskad och helst att få vill ha mig där. Det känns så hemskt när allt jag vill är att andra människor ska ha det bra. Jag önskar att jag hade en vän. Bara en enda vän. Ett år till i tystnad kommer vara plågsamt. :'(

4 jul, 2014 18:32

Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 4 kl. 19:24
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar




Existerar det ännu singelkillar därute? För de som raggar på mig är alla upptagna i alla fall. Just nu känner jag mig ganska bitter tror jag.. O_o


4 jul, 2014 19:22

1 2 3 ... 1426 1427 1428 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.