@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KlaraTheBeat
Elev |
Jo visst finns det tillfällen när man vill sno med sig en griskulting hem från skolan (går på en bondskola)
![]()
29 okt, 2013 22:54 |
|
Borttagen
|
Detta är inte egentligen min musiksmak men jag tycker denna låten är braaaaa... Eller är det för att jag älskar spelet och man får nostalgi av att lyssna på detta
29 okt, 2013 22:59 |
|
Fjalar
Elev |
Läser The Fault in Our Stars för första gången + råkar vara lite olyckligt kär = älskar blåsten och regnet och mugglis mysiga tema men avskyr allt på samma gång ändå.
29 okt, 2013 23:01 |
|
Borttagen
|
är det någon som vet hur man bakar goda kärleksmums så skriv receptet här eller uggla det till mig
29 okt, 2013 23:03 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
29 okt, 2013 23:04 |
|
Borttagen
|
är det någon som har haft eller har tänkt ska ha en harry potterhelg?
29 okt, 2013 23:08 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
29 okt, 2013 23:15 |
|
Borttagen
|
vvarför har jag inte hittat några troll?
29 okt, 2013 23:20 |
|
kanelpumpa
Elev |
29 okt, 2013 23:45 |
|
Borttagen
|
min mamma hittade ett troll och blev skiträdd
29 okt, 2013 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen