@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är jobbigt att jaga troll med stödskenan på ;___; knappt så att det går skriva ju
29 okt, 2013 21:58 |
|
Vildvittra
Elev |
YAY JAG HAR LÄST MUGGLIS REGLER!!!
2 år för sent men bättre sent än aldrig "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 okt, 2013 22:00 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Vildvittra: YAY JAG HAR LÄST MUGGLIS REGLER!!! 2 år för sent men bättre sent än aldrig Haha men bara nästan XD 29 okt, 2013 22:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Vildvittra: YAY JAG HAR LÄST MUGGLIS REGLER!!! 2 år för sent men bättre sent än aldrig Haha men bara nästan XD Japp, bara nästan x) Den första regeln! Regler är till för att brytas! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 okt, 2013 22:03 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
29 okt, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 22:18 |
|
Katla
Elev |
jag är for realsies jätteorolig över att jag kanske blir lång i framtiden. är kort och vill vara kort, trivs bra med exakt den längd jag är nu. hm. älskar seriöst att vara liten. konstigt kanske??
♏︎ 29 okt, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
1994 troll. Precis som året då jag föddes
29 okt, 2013 22:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av aascendio: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av aascendio: Skrivet av Minidjuret: Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^ ![]() Snart är det halloween ♥ Woah! Snyggt! Jag gjorde min pumpa till harry potter, jag hihi Tack! Awesome! Har du någon bild? ^^ ja! men jag fattar 0 av hur man lägger in den i ett inlägg här, men här finns den: http://salviohexiaa.tumblr.com/post/65447322049 Nej men vad söt!! Högerklicka på bilden, välj kopiera bildwebbadress, klistra in i ditt inlägg och markera länken, klicka sedan här till höger där det står bild. Då kommer det se ut såhär: [Img ]*länk* [/i mg] 29 okt, 2013 22:39 |
|
Archarec
Elev |
Tips: klicka och höj mysfaktorn om det inte sker naturligt.
Rekommenderas dock inte om man är fasligt rädd för åska eller inte delar mina åsikter om regn. Hej då. Heheh
29 okt, 2013 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen