@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Ekkiis
Hoppas allt går bra! 29 okt, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Tack, det hoppas jag med. ^^ Har dock inte varit något fel på blodprover, EKG, etc men de vill vara helt säkra, trots att det troligen inte är något allvarligt. 29 okt, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack, det hoppas jag med. ^^ Har dock inte varit något fel på blodprover, EKG, etc men de vill vara helt säkra, trots att det troligen inte är något allvarligt. Vad bra då 29 okt, 2013 21:42 |
|
aascendio
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av aascendio: Skrivet av Minidjuret: Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^ ![]() Snart är det halloween ♥ Woah! Snyggt! Jag gjorde min pumpa till harry potter, jag hihi Tack! Awesome! Har du någon bild? ^^ ja! men jag fattar 0 av hur man lägger in den i ett inlägg här, men här finns den: http://salviohexiaa.tumblr.com/post/65447322049
29 okt, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.< oj 29 okt, 2013 21:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Öppnade present från bror. Nu badar hela köket i glitter. Fabulus som han skulle säga
29 okt, 2013 21:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.< oj Vi har haft både judendom och Islam förr och ändå känns allt nytt och jag förstår inte vad vi lärde oss då egentligen xD Det täcker kanske inte fullt så mycket men det är större delen av betyget ändå 9an^^ Vi hade det jättelugnt typ första 5 veckorna efter sommarlovet och sen kom allt samtidigt >.< Hej 29 okt, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.< oj Vi har haft både judendom och Islam förr och ändå känns allt nytt och jag förstår inte vad vi lärde oss då egentligen xD Det täcker kanske inte fullt så mycket men det är större delen av betyget ändå 9an^^ Vi hade det jättelugnt typ första 5 veckorna efter sommarlovet och sen kom allt samtidigt >.< okej xD jobbigt när allt kommer på en gång 29 okt, 2013 21:54 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.< oj Vi har haft både judendom och Islam förr och ändå känns allt nytt och jag förstår inte vad vi lärde oss då egentligen xD Det täcker kanske inte fullt så mycket men det är större delen av betyget ändå 9an^^ Vi hade det jättelugnt typ första 5 veckorna efter sommarlovet och sen kom allt samtidigt >.< okej xD jobbigt när allt kommer på en gång Ja.. Hej 29 okt, 2013 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen