Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14265 14266 14267 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hedwig96, InspiredPsycho
Okej, tack så mycket!

29 okt, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


Ekkiis
Hoppas allt går bra!

29 okt, 2013 21:33

Borttagen

Avatar


InspiredPsycho
Tack, det hoppas jag med. ^^
Har dock inte varit något fel på blodprover, EKG, etc men de vill vara helt säkra, trots att det troligen inte är något allvarligt.

29 okt, 2013 21:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Tack, det hoppas jag med. ^^
Har dock inte varit något fel på blodprover, EKG, etc men de vill vara helt säkra, trots att det troligen inte är något allvarligt.


Vad bra då och det är ju bra att de vill vara på den säkra sidan!

29 okt, 2013 21:42

aascendio
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av aascendio:
Skrivet av Minidjuret:
Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-b-ams.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-ash3%2F1380540_622504027802355_577990621_n.jpg

Snart är det halloween ♥


Woah! Snyggt!
Jag gjorde min pumpa till harry potter, jag hihi

Tack!
Awesome! Har du någon bild? ^^


ja! men jag fattar 0 av hur man lägger in den i ett inlägg här, men här finns den: http://salviohexiaa.tumblr.com/post/65447322049

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F14aa6gl.gif

29 okt, 2013 21:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD

Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.<

oj vi ska hålla på med ögat och nervsystemet snart vår lärare delade upp människokroppen så allt inte skulle bli på en gång Hållde på med judendomen i sjuan fast vi skrev uppsats oj, vad jobbigt med något som täcker 80% av betyget men hoppas det går bra vilken klass går du i föresten? jag går i 8:an och vi har det rätt lugnt just nu mott vad vi brukar

29 okt, 2013 21:44

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


Öppnade present från bror. Nu badar hela köket i glitter. Fabulus som han skulle säga

29 okt, 2013 21:48

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD

Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.<

oj vi ska hålla på med ögat och nervsystemet snart vår lärare delade upp människokroppen så allt inte skulle bli på en gång Hållde på med judendomen i sjuan fast vi skrev uppsats oj, vad jobbigt med något som täcker 80% av betyget men hoppas det går bra vilken klass går du i föresten? jag går i 8:an och vi har det rätt lugnt just nu mott vad vi brukar

Vi har haft både judendom och Islam förr och ändå känns allt nytt och jag förstår inte vad vi lärde oss då egentligen xD
Det täcker kanske inte fullt så mycket men det är större delen av betyget ändå
9an^^

Vi hade det jättelugnt typ första 5 veckorna efter sommarlovet och sen kom allt samtidigt >.<

Hej

29 okt, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD

Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.<

oj vi ska hålla på med ögat och nervsystemet snart vår lärare delade upp människokroppen så allt inte skulle bli på en gång Hållde på med judendomen i sjuan fast vi skrev uppsats oj, vad jobbigt med något som täcker 80% av betyget men hoppas det går bra vilken klass går du i föresten? jag går i 8:an och vi har det rätt lugnt just nu mott vad vi brukar

Vi har haft både judendom och Islam förr och ändå känns allt nytt och jag förstår inte vad vi lärde oss då egentligen xD
Det täcker kanske inte fullt så mycket men det är större delen av betyget ändå
9an^^

Vi hade det jättelugnt typ första 5 veckorna efter sommarlovet och sen kom allt samtidigt >.<

okej xD jobbigt när allt kommer på en gång

29 okt, 2013 21:54

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Måste plugga hemkunskap, kemi och matte gud vilket avkopplande lov man har xD

Jag måste plugga religion (Judendom och Islam), Biologi(ögat och nervsystemet), Spanska (blääää) ochförsöka få ihop en vettig uppvärmning som jag och en till ska hålla i (Den uppgiften är typ 80% av hela idrottsbetyget>.<

oj vi ska hålla på med ögat och nervsystemet snart vår lärare delade upp människokroppen så allt inte skulle bli på en gång Hållde på med judendomen i sjuan fast vi skrev uppsats oj, vad jobbigt med något som täcker 80% av betyget men hoppas det går bra vilken klass går du i föresten? jag går i 8:an och vi har det rätt lugnt just nu mott vad vi brukar

Vi har haft både judendom och Islam förr och ändå känns allt nytt och jag förstår inte vad vi lärde oss då egentligen xD
Det täcker kanske inte fullt så mycket men det är större delen av betyget ändå
9an^^

Vi hade det jättelugnt typ första 5 veckorna efter sommarlovet och sen kom allt samtidigt >.<

okej xD jobbigt när allt kommer på en gång

Ja..

Hej

29 okt, 2013 21:57

1 2 3 ... 14265 14266 14267 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.