@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det var en strålande idé Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: om man vill klä ut sig till haloween så kan man ju klä ut sig till en dementor tänkte klä ut mig till Voldemort Visst var det 29 okt, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
det skulle vara kul att ha en harry potterfest
29 okt, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Är det någon mer än jag som tittar på tv-serien Saving Hope? ^^
29 okt, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
Någon som vet hur det går till när man gör ett ultraljud på hjärtat?
Vet ju hur det är med ultraljud när man är gravid, men hur gör man om man ska göra på hjärtat och området runtomkring? Gör man 'likadant' då? 29 okt, 2013 21:07 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av aascendio: Skrivet av Minidjuret: Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^ ![]() Snart är det halloween ♥ Woah! Snyggt! Jag gjorde min pumpa till harry potter, jag hihi Tack! Awesome! Har du någon bild? ^^ 29 okt, 2013 21:08 |
|
Siriusis
Elev |
STAR WARS PÅ SEXAN. KATT, KOM HIT DU SKA GRÅTA MED MIG. FUCK JINN KOMMER DÖ, JAG VILL INTE ATT HAN SKA DÖ.
Hai 29 okt, 2013 21:08 |
|
Godrica
Elev |
mwohahahah mom, I have a plan
29 okt, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
nu ska jag och min mamma [user]undefineDolores Umbridged[/user duelera mot varandra
29 okt, 2013 21:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vet hur det går till när man gör ett ultraljud på hjärtat? Vet ju hur det är med ultraljud när man är gravid, men hur gör man om man ska göra på hjärtat och området runtomkring? Gör man 'likadant' då? Jag tror det, eftersom det var likadant när de tog ultraljud av min nacke! 29 okt, 2013 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vet hur det går till när man gör ett ultraljud på hjärtat? Vet ju hur det är med ultraljud när man är gravid, men hur gör man om man ska göra på hjärtat och området runtomkring? Gör man 'likadant' då? Jag har gjort en för några år sen, och då var det "vanlig" ultraljudsundersökning. 29 okt, 2013 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen