@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^ ![]() Snart är det halloween ♥ Wow! 29 okt, 2013 19:04 |
|
MissLollo
Elev |
så... för några veckor sedan fick jag en ny kusin (han är jättesöt ♥) men min moster och morbror har inte gett honom ett namn än så då kallar de honom för plutten (jättefint jag vet
29 okt, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^ ![]() Snart är det halloween ♥ Åh, gud så snygg! Borde också fixa lite för halloween. btw vet du när det är man ska gå? 29 okt, 2013 19:06 |
|
Minidjuret
Elev |
Luna_rav
Tack! ^^ Det är så kul och mysigt att fixa inför halloween! Hmm, ja alltså folk går både den 30:e och den 31:a. Jag skulle säga den 3:a, dvs på torsdag! (Du menar bus eller godis va? ^^) 29 okt, 2013 19:14 |
|
Godrica
Elev |
Jag tror att man ska gå på torsdag
29 okt, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
jag har haft en jättekul dag med Java och Zendaya i stockholm
29 okt, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Minidjuret Ja jag menar bus elr godis. Och Tack! 29 okt, 2013 19:26 |
|
aascendio
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^ ![]() Snart är det halloween ♥ Woah! Snyggt! Jag gjorde min pumpa till harry potter, jag hihi
29 okt, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, gud så snygg! Borde också fixa lite för halloween. btw vet du när det är man ska gå? 31:a är ju Halloween så egentligen ska man gå den dagen. Men många väljer nog helgen också tror jag. ^^ 29 okt, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, gud så snygg! Borde också fixa lite för halloween. btw vet du när det är man ska gå? 31:a är ju Halloween så egentligen ska man gå den dagen. Men många väljer nog helgen också tror jag. ^^ Tack så mycket! 29 okt, 2013 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen