@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
råkade sätta tungan på en RIKTIGT sur godis tidigare idag och nyss brände jag tungan i het kräm.
så nu svider min tungspets uhuh : ((((((( 29 okt, 2013 17:51 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
29 okt, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Sean Banan kom till dansskolan jag går på i söndags, lite chockad blev man väl..
Fast ja, han har ju jobbat där som danslärare för ett tag sedan, men har har antingen slutat eller som det står på hemsidan ''tjänsteledigt'', så egentligen är det väl inte så jättekonstigt att han kommer dit. 29 okt, 2013 17:56 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ska göra något sen som jag egentligen inte borde men som jag tänker göra ändå!!
Jag ska poppa popcorn! Ja, för det ska jag! Sådeså! 29 okt, 2013 18:05 |
|
Godrica
Elev |
Åh, vill verkligen gå på mugglisträffen men mamma tyckte väl att det var helt okej, men att hon ändå tyckte att det kunde vara oansvarigt av henne och hon undrade om jag verkligen vågade... Alltså, när jag tänker över saken skulle det känts lite skumt!♥
29 okt, 2013 18:25 |
|
Siriusis
Elev |
Anledning nr 25673563 varför jag älskar Michael och Franklin.
"After meeting Michael and completing a job with him, both men grew a father-son relationship for one another. This was mostly because Franklin never really had a family of his own and saw Michael as a person with more professional skill and as a real criminal that could mentor him in the life of crime. It seems that Michael has a better relationship with Franklin than with his own son. Michael is fairly protective of Franklin. During the drive in the Paleto Score, when Trevor keeps asking Franklin about his first score, Michael tells Trevor to leave Franklin alone. Later in the same mission, Michael continuously checks in on Franklin, calls him "son," and helps him onto the train before boarding it himself." Hai 29 okt, 2013 18:35 |
|
Godrica
Elev |
Är det någon på mugglarportalen som bor i Tyresö-trakterna? Kontakta gärna mig!
29 okt, 2013 18:39 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag fick reda på idag att jag är den enda i, inte bara min skola utan flera i samma "kedja", som mitt namn.
Då har jag inte ens ett ovanligt namn.! 29 okt, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
Jag har gåshud... men jag fryser nt.
29 okt, 2013 18:57 |
|
Minidjuret
Elev |
Nu har jag jobbar med denna pumpan i flera timmar, men för att vara första gången tycker jag det blev väldigt bra! ^^
![]() Snart är det halloween ♥ 29 okt, 2013 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen