Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Frivolt Jaa... Antingen det eller typ, ta studieuppehåll x) O det kanske inte är så kul Men precis Men NU ska jag ta o sova XD Godnatt!! 19 aug, 2012 23:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-19 kl. 23:54
|
|
Knizzlare
Elev |
guys
tomorrow is school and I reeeally reeeally need ur help ska jag, eller ska jag inte ha smink på mig? ![]() (bäst kvalité på bilden och allt jotack jag vet) superduperjättemegatacksam för svar och om du hjälper mig kmr jag älska dig forever ♥ ![]()
19 aug, 2012 23:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Knizzlare: guys tomorrow is school and I reeeally reeeally need ur help ska jag, eller ska jag inte ha smink på mig? ![]() (bäst kvalité på bilden och allt jotack jag vet) superduperjättemegatacksam för svar och om du hjälper mig kmr jag älska dig forever ♥ Vad känner du dig mest bekväm i? :o 20 aug, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: guys tomorrow is school and I reeeally reeeally need ur help ska jag, eller ska jag inte ha smink på mig? ![]() (bäst kvalité på bilden och allt jotack jag vet) superduperjättemegatacksam för svar och om du hjälper mig kmr jag älska dig forever ♥ vad använder du för smink runt ögonen? jag brukar fixa ögonbrynen och mascara mig, så blir det varken för mycket eller för lite 20 aug, 2012 00:04 |
|
Knizzlare
Elev |
Obliviate_: eeh, jag känner mig inte direkt bekväm i mina egna ögonbryn, tkr dom är för små x) plockade lite för mycket, så sminkad antar jag, men brukar inte gå sminkad egentligen, fast jag tkte d va snyggt men vill ju veta vad andra tkr också :3
destruktivt: Kajal och mascara, eller på bilden bara kajal men hade tänk mascara imon också :' ![]()
20 aug, 2012 00:12 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Knizzlare: guys tomorrow is school and I reeeally reeeally need ur help ska jag, eller ska jag inte ha smink på mig? ![]() (bäst kvalité på bilden och allt jotack jag vet) superduperjättemegatacksam för svar och om du hjälper mig kmr jag älska dig forever ♥ Du är hur vacker som helst både med och utan! Ta det du känner dig mest bekväm i, för självförtroende gör dig vackrast!
20 aug, 2012 00:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Knizzlare Som hon sa ovanför, självförtroende gör dig vacker så gör det du trivs i. Men sminkningen var fin iaf, ifall om du funderade på det ^^
20 aug, 2012 00:16 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Knizzlare: guys tomorrow is school and I reeeally reeeally need ur help ska jag, eller ska jag inte ha smink på mig? ![]() (bäst kvalité på bilden och allt jotack jag vet) superduperjättemegatacksam för svar och om du hjälper mig kmr jag älska dig forever ♥ Du är hur vacker som helst både med och utan! Ta det du känner dig mest bekväm i, för självförtroende gör dig vackrast! Okaj, tack! :3 I think I'll go with the makeup, sen får väl folket tycka vad dom vill, jag tycker om det iaf C: Och tack Obliviate_o destruktivt också! :3 ![]()
20 aug, 2012 00:16 |
|
Jac
Elev |
20 aug, 2012 02:07 |
|
Amandan
Elev |
20 aug, 2012 02:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen