Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Deathless du är azum spetsen Haha jag vet!
16 sep, 2012 20:09 |
|
HannaPanna
Elev |
16 sep, 2012 20:47 |
|
ginnyw123
Elev |
16 sep, 2012 20:52 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag vill bara ge mina bästa vänner här lite komplimanger xD I form av låtar
Luna.Lovegood - Closer Celest Gaunt - Someone Like You Luna Chang - We Are Young Narcissa Lestrange - Valerie (Glee Cast Version ska det vara -Patronus- - Good Time (bara för att det inte finns några jätteglada låtar så jag tog en annan) Jinora - Some Die Young miss-somebody - Safe and Sound PotterHunger - Rolling in the Deep Ingis och Clementin - Win the House Cup, fråga mig inte varför xD AlexZz - Set Fire to the Rain Ginny00 - Don't Stop Believin' ♥ Och ja, så! Jag skulle inte klara mig utan er kanske också går att tillägga ~MY TUMBLR~ 16 sep, 2012 21:08 |
|
Ginny00
Elev |
Victoire Weasly - wohooo
![]() 16 sep, 2012 21:10 |
|
PotterHunger
Elev |
Victoire Weasly: Varför är mina tummar slut när jag absolut behöver dem? :O ♥
You are awesome girl Läs min profil för info... 16 sep, 2012 21:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
♥ Skrivet av PotterHunger: Victoire Weasly: Varför är mina tummar slut när jag absolut behöver dem? :O ♥ You are awesome girl Varsågod! ~MY TUMBLR~ 16 sep, 2012 21:15 |
|
AlexZz
Elev |
16 sep, 2012 21:28 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag vill ge så många fantastiska komplimanger till de här underbara människorna och mugglisarna:
(Ni är värda alla komplimanger som går att få Utan inbördes ordning! HannaPanna (Guldfisktvilling ♥ och bääästa personen ever. När kommer du hit så attjag får krama dig? ^__^ ) Miss-somebody(Awesome awesome awesome. En fin vän att uggla med Victoire Weasly(En snäll person med mycket skrivtalang) Clara Darkin(En person som jag inte pratat så jättemycket med, men en snäll mugglis. Absolut en väldigt bra och fin) -Patronus-(Du är såhär allmänt awesome och snäll) saganda(Vad ska man säga? Du är fin och bra på alla sätt och vis. Luna Chang(Det var trevligt när vi lyssnade på VWs radio i chatten Valmo(Kom du ihåg när vi chattade på skype? Det var awesome ^__^) Ingis(Flummig och glad tjej + otroligt rolig att lyssna på i radion) Pixi(Awesome. Dina kommentarer får mig alltid att le. Spelar ingen roll vad du skriver. Alltid lika snäll och awesome Nymfadora Tonks(Min bakkompis (Jag tror inte jag glömt någon, men om det händer så skyller jag på att jag är trött. ♥) Ps. Det blev mest ravenclaware, men som sagt: jag är trött och möjligtvis knäpp Läs min profil för info... 16 sep, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
-Patronus- jag har alltid tyckt du är hur trevlig och socker söt ut som helst där ute i forumen. Keep on going lovely : )
16 sep, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen